دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا)

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
149KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
698 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا (درمانهای استنباط گرا)

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر برترین فایل پاورپوینت فصل سیزدهم نظریه های روان درمانی پروچاسکا تحت عنوان درمانهای استنباط گرا : درمان راه حل مدار و داستان درمانی اینسو کیم برگ است. این فایل درغالب فرمت ppt و شامل ۱۷ اسلاید زیبا سودمند و مفید و قابل ویرایش تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

درمانهای استنباط گرا

درمانهای استنباط گر اسه ویژگی مشترک دارند هر یک، درمان ” کوتاه مدت ” جدیدی هستند که بطور متوسط، فقط ۵-۴ جلسه طول می کشد، هر دوی آنها، بر تغییر و چاره جوی هائی برای مشکلات، تمرکز می کنند. دو مورد از با نفوذترین درمان هائی که براستنباط گرائی اجتماعی استوار هستند عبارتند از:

  • درمان راه حل مدار
  • داستان درمانی

نظریه فرایندهای درمانی

صحبت درباره مشکل، تمرکز بر مشکل را تداوم می بخشد. درمانگران راه حل مدار به درمانجویان کمک می کنند. از موارد استثنائی الگوی مشکلات خود آگاهتر شوند بالا بردن آگاهی در مورد این گونه موارد استثنائی می تواند شروعی برای پیداکردن راه حلها باشد.

رابطه درمانی

چون درمان راه حل مدار طوری طرح ریزی شده است که کوتاه مدت باشد درمانگر، در تغییر تمرکز سریع از مشکلات به راه حل ها، نقش فعالتری ایفا می‌کند درمانگر به آرامی،  اما با سماجت، درمانجویان را در جهت کاوش توانمندی های خود  و ساختن راه حلها راهنمائی می کند  زندگی خود را بهبود بخشند نظریه های شخصیت و آسیب شناسی روانی، بر مشکلات گذشته تمرکز می کنند ما می توانیم برای توجیه مشکلات افراد، نظریه های مختلف شخصیت و آسیب شناسی روانی را بکار بریم.

داستان درمانی

داستان درمانگران می گویند درمان جویان با داستان هائی که در زمان حال می گویند گذشته خود را می سازند گذشته را می توان با ساختن داستانهای جدید تغییر داد. داستان درمانگران ضدواقع گرا هستند آنها معتقدند که در بین داستانهای ما، واقعیت عینی وجود ندارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.