دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر

دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر
نوع فایل
PPT
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
458 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت معماری مدرن متاخر رشته معماری می باشد .این فایل شامل ۵۴ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت معماری مدرن متاخر

دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از جنگ جهانی دوم تا اوایل دهه هفتاد محسوب کرد .

در این زمان بسیاری از معماران بزرگ دوران معماری اولیه و متعالی همچون رایت ، لوکوربوزیه،

گروپیوس ومیس و ندروهه بودند آنها کماکان فعال بوده و نقش بسزایی در شکل گیری معماری آوانگارد داشتند.
رایت در این دوره همچنان به عنوان معروفترین و مهم ترین معمار آمریکا شناخته می شد

و پیروان بسیاری در آمریکا و اروپا داشت . او تنها معماری است که در هر سه دوره معماری مدرن ساختمان هایی با شهرت جهانی ساخت است . آموزش معماری رایت از شیوه قراردادی و رسمی فاصله داشت ، او کارخود را با تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه وسیکانسین در سال ۱۸۸۵ شروع کرد اما این رشته را ادامه نداد و به جای آن به شیگاگو رفت و در آنجا برای جوزف لیمن طراح خانه های حومه نشین کارکرد.

وی در دو دفتر طراحی خود به نام های تلیسین شرق در ایالت وسیکانسین و تلیسین غرب در ایالت آریزونا به تدریس دانشجویان معماری و تبین و طراحی معماری ارگانیک مشغول بود. وی آخرین شاهکار خود یعنی موزه گوگنهایم (۵۹- ۱۹۴۳) را درنیویورک در آخرین سالهای عمرخود به صورت تندیسی دوارطراحی نمود و یک باردیگر توجه جهانیان را به سمت خلاقیت و نو آوری درکارهای خود جلب کرد.

در پایان جنگ وی تقریبا هفتاد سال داشت و مشغول طراحی موزه گوگنهام بود این ساختمان در مقابل پارک مرکزی درمانهاتان ساخته می شد. واکنش اولیه رایت نسبت به این طرح پیشنهاد نوعی «مرکز هنری» بود که کارگاه های الحاقی را هم شامل می شد. ساختمان دوریک شیبراهه مارپیچی گسترده که اطراف فضایی مرکزی در میان راههایی با عرض های فزاینده بالامی رود، قرار گرفته است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.