دانلود پاورپوینت وب سایت‌هایی که صاحبان خود را میلیونر کرده اند

دانلود پاورپوینت وب سایت‌هایی که صاحبان خود را میلیونر کرده اند
نوع فایل
PPT
حجم فایل
457KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
844 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود پاورپوینت وب سایت‌هایی که صاحبان خود را میلیونر کرده اند

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت وب سایت‌هایی که صاحبان خود را میلیونر کرده اند می باشد. این فایل شامل ۱۵ اسلاید سودمند ، زیبا و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت وب سایت‌هایی که صاحبان خود را میلیونر کرده اند

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادرند در هر ثانیه ۱هزاردلار کسب درآمد کنند. در ادامه فهرستی از پردرآمدترین سایت‌های جهان و ایران آورده شده‌است هرچند که نوع کسب درآمد سایت‌های ایرانی با سایر وب سایت‌های جهان بسیار متفاوت است.

Amazon.com

در آمد سایت آمازون به میزان ۳۴ میلیارد دلار است. این سایت معروف در هر ثانیه ۱هزاردلار درآمد کسب می‌کند. تاریخ تاسیس این سایت به سال ۱۹۹۴ بر می‌گردد و در حال حاضر ۳۳هزار و ۷۰۰ نفر کارمند دارد. سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است. درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پربازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیرمجموعه خود دارد.

به جرات می‌توان گفت که اینترنت بدون گوگل صفایی ندارد. گوگل در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط لری پیج و سرجی برین کار خود را آغاز کرد.این دو نفر دانشجوی دانشگاه استنفورد آمریکا بودند. درآمد این سایت در سال ۲۰۱۰ ،۲۹میلیارد دلار بوده است.در واقع این سایت در هر ثانیه به میزان ۹۲۹ دلار درآمد کسب می کند. گوگل سایتی صاحب سبک است.این موضوع را می توان بعد از راه اندازی گوگل پلاس توسط گوگل متوجه شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.