دانلود پاورپوینت پروژه محوطه سازی و فرش های کف

دانلود پاورپوینت پروژه محوطه سازی و فرش های کف
نوع فایل
ppt
حجم فایل
693KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
469 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت پروژه محوطه سازی و فرش های کف

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت پروژه محوطه سازی و فرش های کف می باشد. این فایل شامل ۵۵ اسلاید زیبا بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت پروژه محوطه سازی و فرش های کف

محوطه سازی چیست؟

—به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد. شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزائی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند .بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.

—بعنوان نمونه دیگر می توان به محوطه سازی ویلا اشاره کرد که در کشور ما در حال افزایش می باشد. در محوطه سازی ویلا و باغ ها بایستی به زیبایی در کنار ایمنی و استاندارد بودن آن توجه نمود. به عنوان مثال استفاده از استخر در ویلا خود شرایط وضوابطی دارد که حتما بایستی در طراحی اولیه لحاظ گردد که متاسفانه امروزه مشاهده می شود در ویلاسازی که در یکشور ما انجام می گیرد کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

—در محوطه سازی باغ ها هم تقریبا این چنین موارد بایستی لحاظ شده و در طراحی های تخصصی استفاده شوند.

—در طراحی اولیه محوطه سازی بایستی اولویت بندی را همیشه رعایت نمود. بعنوان نمونه در محوطه ساز ویلا و یا باغ شما بایستی چیزی شبیه به موارد زیر را طبق نیازها و استانداردهای موجود اولویت بندی نمایید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.