دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود (جرات ورزی)

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود (جرات ورزی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
736 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

توضیح فایل:

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود (جرات ورزی)

دانشجویان وکاربران گرامی فایل که هم اکنون معرف حضور شماست پاورپوینت کارگاه آموزشی رفتار قاطعانه و ابراز وجود یا جرأت ورزی می باشد. این فایل شامل ۶۸ اسلاید زیبا و سودمند و پر محتوا می باشد که برای سهولت مطالعه و یادگیری شما عزیزان و سروران گرامی در قالب فایل ppt تهیه و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مهارت ابراز وجود و جرات ورزی

ارتباط جرات مندانه گونه‌ای از ارتباط است که در آن هر احساسی بجز اضطراب به‌راحتی ابراز شده و نتیجه آن حرکت به سوی اهداف و مقاصد شخصی بدون ضایع کردن حق دیگران است.

تعریف ابراز وجود و جرات ورزی :

رفتار جرات‌مندانه یک رفتار بین فردی است که شامل ابراز صادقانه و نسبتاً رک افکار و احساسات می‌باشد، به نحوی که از نظر اجتماعی مناسب بوده و احساسات و آسایش دیگران نیز در آن مد نظرباشد به طور کلی جرات‌مندی را می‌توان توانایی ابراز صادقانه نظرات، احساسات و نگرش‌ها بدون احساس اضطراب دانست. جرات‌مندی همچنین شامل دفاع فرد از حقوق خود می‌باشد، به شکلی که حقوق دیگران پایمال نشود.

۱- پرخاشگرانه: در این نوع ارتباط فرد با تهدید کردن و تضییع حق دیگران توهین آمیز برخورد می کند.

۲- منفعلانه: دراین نوع ارتباط فرد با عذر خواهی افراطی و کوچک انگاری خود تمامی افکار، احساسها و حقوق شخصی خود را به نفع طرف مقابل نادیده می گیرد.

۳- جرات مندانه: ارتباط جرات مندانه گونه‌ای از ارتباط است که در آن هر احساسی بجز اضطراب به‌راحتی ابراز شده و نتیجه آن حرکت به سوی اهداف و مقاصد شخصی بدون ضایع کردن حق دیگران است.

هرکدام از سبک های ارتباطی فوق دارای اجزایی شامل باورها ، رفتارها ، رویارویی ،تجربه احساسات ،تاثیری که برمی تواندبردیگران می گزارند می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.