دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی نگارش CV و رزومه

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی نگارش CV و رزومه
نوع فایل
PPT
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
516 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی نگارش CV و رزومه

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت کارگاه آموزشی نگارش CV و رزومه می باشد. این فایل شامل ۸۷ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کارگاه آموزشی نگارش CV و رزومه

مقدمه:

همانگونه که هر انسانی برای شناسایی هویت خود و یا دیگران دارای شناسنامه است جهت اشتغال یا ادامه تحصیل نیز نیازمند شناسنامه تحصیلی می باشد که به آن “رزومه” یا Curriculum Vitae”“ گفته می شود.

امروزه یکی از مهمترین راههای برقراری ارتباط نگارش نامه، توصیه نامه، CV و رزومه می باشد. نگارش هر یک از موارد فوق ساختار خاص خود را دارد و اگر چه ساده باشد اما متأسفانه به علت عدم آگاهی و یا اصولاً مهم ندانستن این ساختارها، اغلب رعایت نمی گردد.

این کارگاه با هدف توانمندسازی شرکت کنندگان در زمینه نگارش رزومه وCV  طراحی گردیده است. بدین معنی که خود بتوانند CVخود را بنویسند و با یک CV مناسب، معرفی خوبی از خود داشته باشند.

و خواسته های خود را به بهترین نحو منعکس سازند و به این مهم توجه داشته باشند که نداشتن رزومه به مراتب بهتر از یک رزومه بد می باشد.

رزومه چیست؟

résumé)) در اصل یک کلمه فرانسوی است و در فارسی هم به همین اسم و یا گاهی CV(که مخفف Curriculum Vitae است) و نیز شناختنامه شناخته می شود و بیشتر به مفهوم شرح سوابق شغلی به کار می رود. رزومه سندی است که به طور فردی تنظیم می شود و تمرکز اصلی آن بر روی سابقه کاری شخص است.

رزومه به طور مختصر تجربیات کاری، مهارت ها، تحصیلات و صلاحیت های فرد را برجسته و پر رنگ می سازد. به گونه ای تنظیم می شود که تأثیر اولیه مطلوبی ایجاد کند.

ابزاری قوی در جهت دادن به نتیجه مصاحبه است. رزومه برگه تقلب شما برای مصاحبه است!

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.