دانلود pdf فصل هجدهم کتاب انتخابهای سخت خاطرات هیلاری کلینتون

دانلود pdf فصل هجدهم کتاب انتخابهای سخت خاطرات هیلاری کلینتون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2012 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf فصل هجدهم کتاب انتخابهای سخت خاطرات هیلاری کلینتون

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه فصل هجدهم کتاب انتخابهای سخت خاطرات هیلاری کلینتون (ایران تحریم ها و رازها می باشد این فایل شامل ۴۸ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.انتخاب های سخت، فصل هجدهم: ایران، تحریم ها و رازها

انتخاب های سخت خاطرات وزیر سابق امور خارجه آمریکا

کتاب «انتخاب های سخت» دارای ۶ فصل و ۲۵ بخش است و نویسنده در این کتاب، خاطرات خود را به صورت موضوعی مطرح کرده است؛ این موضوعات شامل قضاوت ها، طرزفکر و عملکرد او در آسیا (به ویژه چین و برمه)، پاکستان، افغانستان، اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا، خاورمیانه (بهار عربی، لیبی، ایران، سوریه و غزه) تغییرات آب و هوایی، انرژی، حقوق بشر و دیپلماسی دیجیتال است.

در این کتاب به نحوه تلاش های آمریکا برای اعمال فشار و طرز اندیشیدن آنها نسبت به سایر ملت ها و دولت ها پی میبریم.

” هیلاری رودهام کلینتون” وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در کابینه اول باراک اوباما و هم‌سر “بیل کلینتون” چهل و دومین رئیس‌جمهور آمریکا است. کلینتون یکی از نامزدهای انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی و طبق نظرسنجی‌ها از حمایت قابل‌ توجهی در میان دموکرات‌ها برخوردار است. هیلاری پس از ترک پست خود در وزارت خارجه آمریکا، در ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ کتاب خاطراتش را تحت عنوان “انتخاب‌های سخت” منتشر کرد. فصل هجدهم این کتاب به بیان خاطرات کلینتون با موضوع ایران می‌پردازد که این فصل، “ایران: تحریم‌ها و رازها” نام دارد. گروه بین‌الملل مشرق قصد دارد طی روزهای آتی خلاصه‌ای از فصل مربوط به ایران در کتاب “انتخاب‌های سخت” را در چند بخش منتشر کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.