فایل جزوه آزمایشگاه پایگاه داده ها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
507KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
439 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل جزوه آزمایشگاه پایگاه داده ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه آزمایشگاه پایگاه داده ها می باشد. این فایل شامل ۳۷ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه آزمایشگاه پایگاه داده ها

سیستم ھای مدیریت پایگاه ه داده ھا
یک نرم افزار ، DBMS به اختصار ( database management system سیستم مدیریت پایگاه داده ها(به انگلیسی است که با هدف مدیریت پایگاه داده ها طراحی شده است، به گونه ای که کاربر درگیر مسائل مربوط به ذخیره و بازیابی و شاخص بندی داده ها نمی شود و بر روی طراحی منطقی پایگاه تمرکز می نماید.این بسته به سازمان ها اجازه می دهد تا به و متخصصان دیگر ( DBAs راحتی پایگاه های داده را برای کاربردهای مختلف به وسیله ی مدیر پایگاه داده(به اختصار توسعه دهد.

سیستم مدیریت پایگاه داده اجازه می دهد تا برنامه های مختلف کاربردی کاربر به طور همزمان به یک پایگاه داده دسترسی داشته باشد. سیستم های مدیریت پایگاه داده ممکن است از مدل های مختلف پایگاه داده جهت سهولت در توصیف و حمایت از برنامه های کاربردی، استفاده کنند.

یک سیستم مدیریت پایگاه داده امکان کنترل برای دسترسی به داده، اجرای تمامیت داده ها، مدیریت کنترل همزمانی و بازیابی پایگاه داده، پس از شکست و بازگرداندن آن از فایل های پشتیبان و همچنین حفظ امنیت پایگاه داده را فراهم می آورد.

معرفی چند سیستم مدیریت پایگاه داده :
یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای 🙁 Microsoft Access -1 مایکروسافت اکسس (به انگلیسی ایجاد پایگاه داده های رابطه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.