فایل جزوه مدیریت ریسک Risk management

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
748 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جزوه مدیریت ریسک Risk management

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه مدیریت ریسک Risk management می باشد. این فایل شامل ۹۴ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه مدیریت ریسک Risk management

توجه: توضیح زیر خارج از متن جزوه می باشد:

هر پروژه در طول عمر خود (از ابتدای شروع کار تا انتهای آن و رسیدن به اهداف تعیین‌شده) با فرصت‌ها و ریسک‌هایی روبه‌رو می‌شود. ریسک‌ها همان عوامل خطرسازی هستند که می‌توانند در اجرای پروژه اختلال ایجاد کنند و باعث شکست آن شوند. برای جلوگیری از این خطرات احتمالی، مدیریت ریسک امری کاملا ضروری است.

مدیریت ریسک به فرایند شناسایی، تحلیل و پاسخ به عوامل خطرساز گفته می‌شود که در طول عمر یک پروژه ممکن است رخ بدهند. اگر مدیریت ریسک به ‌درستی انجام شود می‌تواند با کنترل وقایع آینده، از خطرات احتمالی پیش‌گیری کند.

معمولا در کاربرد آن در مخاطرات طبیعی ، خطر دو تعریف دارد که تعریف اول تعریف مرسوم در متون عمومی و قانونی، غیر تکنیکی است و تعریف دوم تعریفی بیشتر تکنیکی است که به پروسه اطلاق نمی گردد بلکه به شرایط تهدید آمیزی که از رفتار یک پروسه منتهج می گردد و بصورت احتمال وقوع یک پدیده خسارت آمیز (زمین لغزش ) بیان می گردد اطلاق می شود:

تعریف اول: یک پروسه یا موقعیت با پتانسیل آسیب رسانی می باشد که می تواند بعنوان مثال زمین لرزه ای  با شدت مشخصی یا زمین لغزشی با اندازه ، عمق یا تغییر مکانی کافی برای خسارت زدن یا مختل نمودن روند طبیعی زندگی در یک منطقه باشد. مثالی از موقعیت می‌تواند وجود پی از مواد ضعیف باشد.

تعریف دوم: احتمال وقوع یک حادثه با پتانسیل آسیب رسانی (یک زمین لغزش) می باشد  که در واحد زمانی رخ می دهد. این احتمال با شدت حادثه متغییر است(عموما لغزشهای کوچک مکرر تر از لغزشهای بزرگ رخ می دهند).

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.