پاورپوینت تست نئو یا پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی

پاورپوینت تست نئو یا پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
51KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
663 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

 پاورپوینت تست نئو یا پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت تست نئو یا پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی می باشد. این فایل شامل ۱۱ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تست نئو یا پرسشنامه شخصیتی پنج عاملی

قسمتی از متن فایل:

N بی ثباتی هیجانی  neuroticism

ارتباط مستقیمی با سلامت روانی دارد.

ناراحتی های هیجانی، احساسات منفی مثل ترس غم برانگیختگی خشم احساس گناه احساس کلافگی دائم می باشد.زن و مردی که دارای N بالا هستند دارای باورهای غیر منطقی قدرت کمتر در کنترل تکانه ها و درجه انطباق موفق تر با دیگران و فشار روانی می باشند.در این تست N بیشتر شاخص آسیب است در مقیاس دیگر شما به اون شکل آسیب نمی بینید. به طور کلی ناتوانی در برابر تکانه ها و تمایلات نشاندهنده N بالا در افراد بالغ است.

کسی که N بالا ندارد شخصیت بهنجاری دارد-کلاً کسی که در Neo نمره N بالا دارد در معرض اختلالات روانپزشکی قرار دارد در مواردی نمره های N بالا است بدون اینکه اختلال روانپزشکی خاص داشته باشد.

به طور کلی افرادی که نمره های پائین در N می گیرند از نظر عاطفی افراد با ثباتی به شمار می روند که معمولاً آرام دارای خلق یکنواخت و راحت بوده و به آسانی می توانند بدون آشفته شدن و مشکلات  رفتاری با موفقیت های فشار روانی کنار بیایند- در اختلال شخصیت ضد اجتماعی N بالا نمی رود.

درون گرایی: Extroversion:

E برونگرائی= اجتماعی بودن فقط یکی از ویژگی های این اشخاص است بقیه عوامل…

دوستدار دیگران بودن ، تمایل به شرکت اجتماعات و مهمانی ها، حراف یا اهل گفتگو ، قاطع و فعال بودن هیجان و تحرک را دوست دارند و به آینده امید دارند. این افراد علاقه به توسعه کسب و کار خود دارند.افراد بازاریاب باید نمره E بالا داشته باشد.

درونگراها:محافظه کار بودن، مستقل بودن، تکرو بودن هستند. این ویژگی ها به معنی این نیست که دوست داشتنی نیست- درونگرائی مترادف با وابستگی و تنبلی نیست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.