پاورپوینت راهنمای زندگی عاری از خطر دخانیات

 پاورپوینت راهنمای زندگی عاری از خطر دخانیات
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

 پاورپوینت راهنمای زندگی عاری از خطر دخانیات تالیف دکتر شهرام رفیعی فر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت قسمتی از کتاب راهنمای زندگی عاری از خطر دخانیات تالیف دکتر شهرام رفیعی فر می باشد. این فایل شامل ۵۲ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت راهنمای زندگی عاری از خطر دخانیات تالیف دکتر شهرام رفیعی فر

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد:

اکنون زمان آن رسیده که به مشکل اعتیاد به طورجدی تر نظرافکنیم وبه عنوان پدر، مادر یا سرپرست فرزندان خود، نقش خود را فعالانه ایفا کنیم. دیگر مجال درنگی نیست. امروز نوبت آن رسیده تا درآموزش و پرورش عزیزان خود مجدانه تلاش کنیم، فرزندانمان را جدی بگیریم و آنان را از خطرات در کمین نشسته، مصون داریم. امروز آموزش و افزایش سطح آگاهی فرزندان یک مساله ملی و بسیار پراهمیت است.

عدم دسترسی به دانش و اطلاعات کافی درباره مواد مخدر سبب گردیده تا نسل جوان در معرض خطر جدی قرار گیرد. سهل انگاری والدین در انتقال اطلاعات صحیح و آموزش مهارتهای زندگی به فرزندان, مشکلات عدیدهای را در زندگی اجتماعی آنان به وجود آورده است.

این در حالی است که بسیاری از والدین به درستی نمیدانند چگونه باید آموزشهای لازم را به کودک خود بدهند. واقعیت این است که مسوولیت فرزندپروری بس سنگین است و برای فرزنددار شدن باید شرایطی
نظیر آمادگی جسمانی،روانی،معنوی، اقتصادی ـ اجتماعی و دانش لازم و امکانات مناسب داشت.

همه ما قویا به این اصل معتقدیم که پیشگیری, بهتر از درمان است. به کارگیری راهکارهای پیشگیرانه بدون کمک و همکاری فعالانه والدین و خانواده غیر ممکن است. برای برخورد با مشکل موادمخدر در جامعه باید دست در دست هم درقالب یک طرح ملی حرکت کرد و کودکان که سرمایه های ارزشمند جامعه هستند را از گزند آسیبهای اجتماعی- روانی حفظ کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.