پاورپوینت سلامت روان و باورهای نادرست

پاورپوینت سلامت روان و باورهای نادرست
نوع فایل
ppt
حجم فایل
738KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
565 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

پاورپوینت سلامت روان و باورهای نادرست

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت سلامت روان و باورهای نادرست می باشد. این فایل شامل ۲۳ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت سلامت روان و باورهای نادرست

قسمتی از متن فایل:

بیماری های روانی از بدو پیدایش بشر وجود داشته و هیچ فردی، از هیچ طبقه اقتصادی ـ اجتماعی خاصی،

در مقابل آن مصونیت نداشته و خطری است که بشر را مرتبا تهدید می‌کند.

خوشبختانه بیماری های روانی، قابل پیشگیری بوده در صورتی‌که مانند سایر بیماری ها به موقع تشخیص داده و تحت درمان قرار گیرند

به همان نسبت از مزمن شدن و عوارض آن ها کاسته خواهد شد.

تعریف بهداشت روان از دیدگاه  who: عبارتست از: قابلیت ارتباط موزون و هماهنگ با دیگران, تغییر و اصلاح محیط فردی و اجتماعی و حل تضادها و تمایلات شخصی به طور منطقی, عادلانه و مناسب.

بر اساس آمار بین‌المللی در هر جامعه‌ای ۲۵ % از مردم مبتلا به انواع اختلالات روانی هستند و به خدمات روانپزشکی نیاز دارند. این ۲۵ % به معنی آن نیست که فقط شامل بیماریهای حاد شود بلکه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله وسواس، اضطراب و … را هم شامل می‌شود. اما مسأله اینجاست که تنها حدود ۱۰ درصد از این افراد برای درمان مراجعه می‌کنند و بقیه به دلایل مختلفی که وجود دارد از مراجعه به متخصص و اقدام برای درمان سر باز می‌زنند.

میزان شیوع اختلالات روانی در ایران در مناطق مختلف از ۹ %تا ۳۶ % متغیر است. طبق مطالعات, ۳ % از بیماران روانی و ۶/۱ % از جمعیت ۱۵ سال به بالا به درمان جدّی روانپزشکی نیاز داشته اند. یک درصد مردم از اختلالات روانی شدید و ناتوان کننده رنج می‌برند و بیش از ده درصد آن‌ها مبتلا به اختلالات روانی خفیف هستند

و ۲۰-۱۵درصد افرادی که به علت بیماری‌های جسمی به درمانگاه‌ها، مراکز بهداشتی، مطب‌های خصوصی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند دارای  مشکلات خفیف روانی می‌باشند و این در حالی است که خود از آن اطلاع نداشته و به علت این بی‌اطلاعی تحت درمان‌های مختلفی قرار می‌گیرند.                                                  

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.