دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
35 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه خلاصه کتاب مدیریت جامع برند (مکاتب ارزش گذاری و توسعه برند ملی) سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوی می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه جزوه تایپ بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

فهمیدن محتوا و ساختار دانش برند از آن جه حائز اهمیت است که بر طرز فکر مصرف کننده درباره برند از قبیل چگونگی .واکنش به فعالیتهای بازاریابی تأثیر می گذارد.

متداول ترین مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند از دیدگاه رنولدز و فیلیپس

– ۱ مدل اینتربرند : عوامل بین الملل و تاکید بر رهبری ، حمایت قانونی ،روند بازار ،حمایت بازار ، پایداری
– ۲ مدل ایکوی ترند :عوامل برجستگی و تاکید بر کیفیت درک شده ، رضایتمندی و وفاداری مصرف کننده دارد
– ۳ مدل وای و آر) Y&R ( : عوامل تداعی ها ، تمایز، احترام، دانش، شخصیت ،و قیمتاضافه را مد نظر دارد.
– ۴ مدل کلر : عوامل مد نظرش تداعی ها ، آگاهی ، کیفیت درک شده ، زضایتمندی و وفاداری مصرف کننده می باشد
– ۵ مدل آکر : عوامل آگاهی ، تمایز ، پوشش توزیعی ، رهبری، سهم بازار ، کیفیت درک شده ،ارزش درک شده ، شخصیت، رضایت مندی و وفاداری مصرف کننده مورد توجه است و قیمت اضافه مورد تاکید است .
را به عنوان معیار ارزش ویژه برند توصیه می کند » سهم بازار « در میان ۵ مدل بیان شده فقط مدل آکر رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند : هویت برند بخش استراتژیکی است که شرکت و مشتریا ن را هدایت می کند.

رویکرد درون به بیرون : از لحاظ درونی هویت به تمام تصمیمات استراتژیک برند ازقبیل : ارتباطات ، توسعه برند/خط،معماری برند و تداعی و تصمیمات مربوط به شراکت های راهبردی جهت می دهد.
از لحاظ بیرونی : هویت برند برای مشتریان مفهوم )حس( شفافی از دلیل وجودی برند، ماهیت ، تعهدات و شخصیت برند فراهم می کند.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.