دانلود برترین فایل پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده

دانلود برترین فایل پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده
نوع فایل
ppt
حجم فایل
774KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
511 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود برترین فایل پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده می باشد. این فایل شامل ۳۱ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده

زمان پرورش ملکه:

کارشناسان متفق القول اند که بهترین زمان برای پرورش ملکه در هر منطقه بهار می باشد . منظور از بهار زمانی است که بیشترین مقدار از گل را در محیط داشته باشیم . امکان دارد در اول فروردین در حالی که در جنوب کشورمان زمان برداشت عسل باشد در آذربایجان یا اردبیل شکوفه و گل درختان هنوز باز نشده باشند .

در جنوب کشور فصل بهار را پشت سر گذاشته و در اردبیل و آذربایجان هنوز به فصل بهار نرسیده ایم .

در بهار زنبورداران ، اکثر درختان و گیاهان فعالیت حیاتی خود را آغاز نموده اند و در پی آن حجم زیادی گرده (که در پرورش نوزادان و ملکه نقش بسیار مهمی دارند ) و شهد در محیط جریان دارند ، شرایط اقلیمی مطلوبی برای فعالیت زنبوران مهیا شده ، پرورش زنبور نر در تمام کلنی ها متداول می باشد.

بیشترین جمعیت کارگر جوان در این فصل بدست آورد  و ….. می توان از بهار هر منطقه به عنوان بهترین منطقه برای پرورش ملکه و جفت گیری آن به حساب آورد .

پرورش ملکه:

در دو صورت کلنی اقدام به پرورش ملکه جدید می نماید . قبل از بچه دهی و در مواقع اضطراری مثل مرگ اتفاقی ملکه . در هر صورت پس از انتخاب تخم یا لارو مورد نظر از سوی کارگران توجه خاصی به ملکه آینده کلنی می شود . پس از تفریخ تخم لارو ملکه ، نسبت به سایر کیس های کلنی غذای بیشتری (ژله رویال ) به این نوزاد خورانده می شود که این  حجم زیاد ژله رویال سبب می گردد که لارو رشد بیشتری نماید . به هر حال پس از سپری شدن ۱۳ روز (۱۶ روز دوره رشد ملکه از تخم تا ملکه کامل است ) ملکه باکره از حجره خود خارج شده و پس از گذراندن حدود ۶ تا ۱۰ روز و رسیدن به بلوغ کامل در یک بعد از ظهر گرم از کندو خارج شده تا جفت گیری نماید .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.