دانلود جامع ترین فایل خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر

دانلود جامع ترین فایل خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1725 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر می باشد. این فایل شامل ۷۵ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

منظور از مهارت های برقراری ارتباط موثر

یکی از ویژگی های انسان سالم و موفق، برخورداری از مهارت های برقراری ارتباط موثر است. منظور ما از ارتباط، رابطه انسان باخود، دیگران و جهان هستی است. کسب این مهارت به آسانی صورت نمی گیرد و نیازمند دو اصل اساسی است: خواستن و تمرین کردن. تقویت این مهارت در روابط بین فردی، گروهی و فرا گروهی یاری کننده فرد در راستای رسیدن به اهدافش خواهد بود.

«انسان موجودی است اجتماعی که بخش عمده‌ای از فرآیندهای زندگی او، بر مبنای ارتباط متقابل با همنوعانش مفهوم پیدا می‌کند. بدون تردید، نتایج به دست آمده در زندگی انسان ارتباط مستقیمی با کیفیت ارتباط برقرار کردن او با دیگران دارد و موفقیت، کامیابی، نشاط، آرامش و دستاوردهای برتر تنها مخصوص کسانی است که در نحوه برقراری ارتباط، موثرتر، کارآمدتر و قدرتمندتر ظاهر می‌شوند.

برقراری ارتباط موثر و قدرتمند و بهره‌گیری از مهارت‌های ارتباطی می‌توانند بر اثربخشی پیام‌هایی که به دیگران ارسال ودریافت می‌دارید تاثیرگذار باشند. با فراگیری این مهارت‌ها و به کارگیری آن‌ها می‌توان، جهشی چشم‌گیر در کیفیت ارتباطات خود حاصل کرد و شاهد نتایجی خیره‌کننده در تعامل میان خود و اطرافیان بود. روابطی که دارید تعیین می‌کند شما چه کسی هستید، چگونه فکر می‌کنید، چه چیزهایی را به دست خواهید آورد و دیگران در مورد شما چگونه قضاوت می‌کنند.

کیفیت روابط شماست که تعیین می‌کند چه جایگاهی در خانواده، بین دوستان و همکاران و جامعه دارید. چگونه و با چه سرعتی کارهایتان پیش می‌رود و در چه زمانی به اهداف خود خواهید رسید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.