دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت امدادهای غیبی در زندگی بشر استاد مرتضی مطهری

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت امدادهای غیبی در زندگی بشر استاد مرتضی مطهری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
464KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
727 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت امدادهای غیبی در زندگی بشر استاد مرتضی مطهری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت امدادهای غیبی در زندگی بشر استاد مرتضی مطهری می باشد. این فایل شامل ۴۸ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت امدادهای غیبی در زندگی بشر استاد مرتضی مطهری

کتاب امدادهای غیبی در زندگی بشر یکی از آثار و تألیفات ارزشمد متفکر شهید مرتضی مطهری است. این کتاب گرانبها شامل پنج گفتار از استاد مطهری است که در زمانهای طولانی انجام شده است.

گفتار اول به نام خورشید دین هرگز غروب نمی کند از نظر زمانی بر همه مقدم است. این گفتار شامل یک متن سخنرانی است که استاد مطهری در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی در دانشکده نفت آبادان ایراد فرموده و بلافاصله ضبط و استخراج شد و بصورت یک نوشته و تألیف درآمد.

گفتار دوم که همان امداد های غیبی در زندگی بشر در سال ۱۳۴۶ مقارن با نیمه شعبان در در دانشگاه شیراز ایراد شد و بلافاصله پس از ضبط صوت از آن استخراج شد. گفتار سوم که همان رهبری و مدیریت در اسلام است یک متن سخنرانی است در مدرسه عالی مدیریت کرمان ایراد شد.

گفتار چهارم در مورد رشد اسلامی است، این گفتار اصلاح شده و تفصیل یافته یک سخنرانی است که در حسینیه اصفهانیها در آبادان ایراد شد. گفتار پنجم به نام فیلم محلل به صورت یک سخنرانی نیست. بلکه عین مقاله ای است که در سال ۱۳۵۰ که در انتقاد از یک فیلم مغرضانه که در همان روزها نشان داده می شد در روزنامه کیهان نوشت .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.