دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری میانه (۲) تالیف علی فجرک

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری میانه (۲) تالیف علی فجرک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1005KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
740 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری میانه (۲) تالیف علی فجرک

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری میانه (۲) تالیف علی فجرک می باشد. این فایل شامل ۳۹۲ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تحقیق حسابداری میانه (۲) تالیف علی فجرک

  • منبع:کتاب حسابداری میانه ۲
  • تالیف :
  • علی فجـرک
  • انتشارات پیام نور

مقدمه:پیدایش شرکتهای سهامی

تا پایان قرن هیجدهم میلادیواحدهای انتفاعی یا به صورت موسسات انفرادی و یا به صورت شرکتهای غیر سهامی یعنی با مالکیت چند نفر شریک تاسیس می گردید .به علت اوضاع سیاسی در اروپا در قرن هفدم و هیجدهم و پیشرفت علم مخصوصاً علوم تجربی و استفاده کاربری از آنها در معیشت افراد بشر مثلاٌ در کشاورزی استفاده از ماشین تخم پاشی که توسط جتروتال بین سالهای ۱۶۴۷ تا ۱۷۴۱ اختراع شده بود و یا استفاده از ماکوی پرنده در صنایع پوشاک که توسط جیمز وات برای ساختن کندانسور . تبدیل حرکت متناوب پیستون ماشین بخار به حرکت دورانی صورت گرفته همگی باعث پیدایش انقلاب صنعتی در جهان که در اواخر قرن هیجدهم شروع شده و هم چنان تداوم یافته گردیده است .

همزمان با پیشرفت علوم تجربی کشورهای اروپائی معروف شروع به گسترش قلمرو تجارتی خود نموده و علاوه بر تسلط بر بازارهای کشورهای دیگر مستعمرات خود را بسط و توسعه دادند در نتیجه عوامل فوق سرمایه داران برای استفاده بیشتر به فکر استفاده از پولهای اندک مردم افتاده واقدام به تاسیس شرکتهای سهامی به صورت محدود در اروپا تشکیل شدند ( به نقل از صفحه ۸ کتاب تاریخ اروپا تالیف لیتل فیلد (ترجمه فریده قرجه داغی)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.