دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روش تدریس بارش فکری یا طوفان فکری

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روش تدریس بارش فکری یا طوفان فکری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
116KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1096 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت روش تدریس بارش فکری یا طوفان فکری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت روش تدریس بارش فکری یا طوفان فکری می باشد. این فایل شامل ۲۱ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت روش تدریس بارش فکری یا طوفان فکری

بارش فکری:

عبارت است از اجرای فن و گرد همایی که از طریق آن عده ای می کوشند برای یک مسئله به خصوص ، با انباشتن تمام افکار و اندیشه هایی که همانجا ارائه می گردد .

آموزش از طریق بارش فکری ، توانایی حل مسئله را در افراد افزایش می دهد . روش بار فکری بیشتر از روشهای مرسوم آموزشی ، به ایجاد عقاید و اندیشه های آفریننده منجر می شود .

کوشش برای جهت دادن هر چه بیشتر به پاسخ سئوالات طرح شده ، به افزایش پاسخ های آفریننده می انجامد .دانش آموزانی که دوره های مربوط را می گذرانند در آزمون آفرینندگی نمره های بیشتری  آورده اند.

قضاوت و ارزشیابی:

در این مرحله مجمو ع نظریات پالایش می شود و نظریات مشابه و نامناسب حذف می شود سپس مشاهده گران و اعضائ اصلی جلسه بارش مغزی این نظریات را مورد بررسی و ارزشیابی قرار می دهند ، ودر نهایت ، تعداد نظریه یا طرح به صورت پیشنهاد و دستاورد اصلی جلسه اعلام می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.