دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نور در معماری

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نور در معماری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
548 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت نور در معماری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت نور در معماری می باشد. این فایل شامل ۴۱ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت نور در معماری

نور شفاف ترین ،نرمترین ، آساترین وارزان ترین مواد ساختاری موجود در تولیدکیفیت ها و اشیای مورد نیاز محیط انسانی است چیزی است که امکان شخصیت سازی و حیات بخشیندن به فعالیت های روزمره و بازنمائی زندگی درتصورات و حالات روانی متغیر را فراهم می سازد.

نور نه تنها نقش مهمی در ارزش گذاری بر عناصر معماری دارد .بلکه یکی از عوامل مهم تعیین کننده فضا نیز محسوب می شود نور در دگرگونی ماهیت فضایی و کالبدی تاثیری بسیار دارد.

تعریف نور:

نور از نظر فیزیکی عبارت است از انرژی تشعشعی که بِین طول موجهای مشخص واِقع شده است . از سوی دیگر تظاهر دید از انرژی تشعشعی.

کوچ کردن یا لقاح حیوانات بستگی به نور دارد.

هلندی ها و ژاپنی ها پرندگان خود را در پاییز هر سال در معرض نور بیشتری قرار می دهند تا پرندگان آواز خوان را به خواندن و پرندگان مانند مرغ ومرغابی را به تولید تخم وادار نمایند.

نور درطبیعت:

نورطبیعی که حاصل انرژی حیات  بخش درونی است به عنوان یکی از منابع وجود حیات برروی زمین محسوب می گرددعلاوه برآن نورمی تواند با رنگ هاوجلوه های متفاوت خودباعث تغییر چهره یک مکان شودزیرا نوردر هریک از فصول سال درآب و هواهای متفاوت و یا در هر زمانی از طول روز دارای چهره ای مخصوص به خود میباشد ضمنا هر مکانی دارای نور خاصی است که تنها به انجا تعلق دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.