دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب روشهای تحقیق در علوم رفتاری ۴۱۶ اسلاید

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب روشهای تحقیق در علوم رفتاری ۴۱۶ اسلاید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
944 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت کتاب روشهای تحقیق در علوم رفتاری ۴۱۶ اسلاید

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کتاب روشهای تحقیق در علوم رفتاری تالیف دکتر زهرا سرمد می باشد. این فایل شامل ۴۱۶ اسلاید زیبا  سودمند و قابل ویرایش  می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی ازمتن فایل:

نگاهی به مبانی معرفت شناسی تحقیق در علوم رفتاری

اصالت تحصلی

  • اثبات گرایی
  • پسا اثبات گرایی

پارادایم اثبات گرایی

مفروضه اصلی آن است که واقعیت را می توان از طریق عملیاتی کردن فرایند عینی تحقیق، بدون آلوده شدن با ارزش های محیطی کشف کرد.

پارادایم پسا اثبات گرایی

ضمن اینکه مستقل بودن واقعیت از ارزش های پژوهشگر را مفروض می دارد به این امر اذعان می کند که نمی توان فرایند پی بردن به واقعیت راکاملا“ به طور عملیاتی کرد و واقعیت را شناخت.

روش های تحقیق مورد استفاده شامل روش های آزمایشی، شبه آزمایشی و سایرروش های کمی است که در ان متغیرهای ناخواسته را می توان کنترل یا حذف کرد.

واقعیت مشروط به تجربه انسان و تفسیر اوست.انسان از طریق تجربه می تواند دانش مربوط به واقعیت را در ذهن خود بسازد. پژوهشگر از طریق تعامل با موضوع مورد پژوهش، به شناخت آن نایل می شود. روش های تحقیق در این دیدگاه شامل مطالعه موردی، قوم نگاری، پدیدارشناختی و تحقیق تاریخی است.

مفروضه اصلی آن است که واقعیت مادی و مستقل از ذهن انسان است اما اذعان می کند که هرگز نمی توان آن را به طور عینی و کامل شناخت. روش تحقیق مورد استفاده شامل شیوه هایی مانند اقدام پژوهی و قوم نگاری انتقادی است که از طریق مشارکتی انجام می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.