دانلود جامع ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری

دانلود جامع ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری
نوع فایل
DWg
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
662 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل dwg نقشه کامل اتوکد فضای ساختمان اداری تجاری(فایل نمونه برای تمرین و ایده پردازی ) می باشد. این فایل شامل ۲ شیت می باشد. و در غالب فرمت dwg تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه کامل اتوکد ساختمان اداری تجاری

یکی از دغدغه های معماران و دانشجویان معماری، در زمان انجام و طراحی پروژه، مشاهده نمونه پلان می باشد، در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، یک نقشه اتوکد کامل ساختمان اداری و تجاری را آماده نموده ایم. این پلان شامل تمام پلان های طبقات، برش های نما، پلان پارکینگ و … می باشد، این فایل اتوکدی تمام اطلاعات مورد نیاز از یک ساختمان اداری و تجاری را در اختیار قرار می دهد.

طراحی

طراحی ساختمان اداری از اهمیت زیادی برخورد دار است به دلیل وقت زیادی که در آن میگذرانیم همینطور طراحی منحصر به فرد میتواند باعث جذب دیگران و همینطور باعث روحیه کاری بالا در فضای کار داشته باشیم.همینطور طراحی باید به طوری اعمال شود افراد کار در ساختمان اداری خانه دوم خود را در آن تجربه کنند .

فضاها

سیستم فضاها و طراحی فضاها در ساختمان اداری باید براساس اصول و استاندارد های خاص انجام شود چون داریم یک فضا کاری و مناسب را اجرا میکنیم پس باید دقت زیادی در طراحی فضاها و سلیقه خاص را داشته باشیم.

نما

طراحی نما تاثیر بسیار زیادی در ساختمان های اداری میتوتند داشته باشد پس طراح میتوند خیلی خلاقانه و با استفاده از تکنیک های روز دنیا بهترین نما را برای ساختمان اداری تعبیه کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.