دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزش کار با نرم افزار Etabs نقشه ساز

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
946 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه آموزش کار با نرم افزار Etabs نقشه ساز

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزش کار با نرم افزار Etabs نقشه ساز می باشد. این فایل شامل۳۴ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب

معرفی نرم افزار
نحوه ی کار با نرم افزار
قوانین استفاده از برنامه
Etabs خروجی گرفتن از
بخش تنظیمات
تنظیماتی که باید در اولین بار استفاده ازنرم افزار، در اکسل و اتوکد انجام شود
نمونه ترسیم های نرم افزار

معرفی نرم افزار:

نرم افزارپیش رو حاصل ماه ها تلاش مستمر مجموعه ی برنامه نویسی –عمران نقشه ساز می باشد. قادر به ترسیم نقشه سازه های بتنی به Etabs این نرم افزار با استفاده از خروجی های نرم افزار
صورت دقیق و زیبا می باشد.
برای دسته بندی خروجی های ایتبس ، از برنامه سلول گرای اکسل که اطلاعات را به صورت منظم و دقیق از هم تفکیک می کند استفاده شده است.و نرم افزار نقشه ساز آن اطلاعات را فراخوانی کرده و پس از پردازش ، ترسیم می کند .ضمنا تنظیماتی که کاربر به نرم افزار می دهد ، در اکسل نیز ذخیره می شود تا کاربراین امکان را داشته باشد که برای ساختمان های بعدی بتواند از تنظیماتی که خود وارد کرده استفاده کند. شاید مهم ترین مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه ، قیمت بسیار پایین و ترسیم شکیل و زیبای آن باشد . نرم افزار نقشه ساز مخصوص افرادی است که کارهای ساختمانی معمولی و نسبتا کوچک )تا ۰۱ طبقه( انجام می دهند . این نرم افزار از کارهای خاص پشتیبانی نمی کند . به عنوان مثال نرم افزار نقشه ساز تیرهای شیب دار بتنی )حالتی شبیه سوله( را پشتیبانی نمی کند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.