دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه انلجزیک ها فارمسی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1359 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf جزوه انلجزیک ها فارمسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه انلجزیک ها فارمسی می باشد. این فایل شامل ۸۳ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

انلجزیک ها فارمسی

انلجزیک ها
درد عبارت از یک احساس ناخوش آیند و ناراحت کننده می باشد.درد یک سگنال هشدار بوده که در اثر عارضه و یا تشویش وظیفو ی در اعضای بدن ایجاد می شود . درد سبب مراجعه مریض به داکتر میشود . در د های جلدی ، عضلات ، استخوان و مفاصل را به نام دردهای سوماتیک یاد می کنند اما دردهای که منشأ حشوی دارند دردهای پیچیده و نامعلوم می باشند.

این درد هارا به نام درد های ( VesceralVesceral ) یاد میکنند و این درد ها معمولا عکس العمل های سیستم اتونوم را به همراه دارند مانند عرق ، دلبدی ، فشار خون پایین.

درد های حشوی ازبابت سپزم ، اسکیمی، التهاب و یا انتانات مزمن ایجاد میگردد. درد ممکن Acut ویا Cronic Cronic Cronic باشد . درد های حاد در نتیجه زخم ها، تخریش، سوختگی ها ، اسکیمی بوجود میاید.
درد های مزمن معمولا Idiopatic Idiopatic بوده ویاهم اسباب آن به صورت نسبی شناخته شده اند مانند روماتوید آرترایت ، کانسر ها و یا هم نیروپتی ها ادویه است که سبب تسکین درد میشود بدون اینکه شعور شخص ضایع شود . این دوا ها عرض درد را کاهش اما بالای اسباب مرض تاثیر ندارد این دوا ها با تاثیرات انحطاطی خود بالای دماغ قدمه احساس درد را ازبین میبرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.