دانلود جامع ترین فایل pdf گزارش کار آموزی شرکت استیل ریزان شهرستان قم

دانلود جامع ترین فایل pdf گزارش کار آموزی شرکت استیل ریزان شهرستان قم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
726KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
895 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf گزارش کار آموزی شرکت استیل ریزان شهرستان قم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش کار آموزی شرکت استیل ریزان شهرستان قم می باشد. این فایل شامل ۴۳ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 قسمت هایی از متن فایل:

معرفی محل کارآموزی

۵۸ متر مربع و بنا / فعالیت شرکت استیل ریزان ریخته گری قطعات فولادی -در زمینی به مساحت ۵۰۰۲۴ متر مربع در سال ۱۳۶۸ در شهرستان قم به بهره / شامل ساختمانهای اداری، تولید رفاهی بالغ بر ۵۰۰ برداری رسید.

شرکت استیل ریزان با داشتن ۲۴ سال سابقه در ریخته گری انواع فولادهای استینلس استیل – فولادهای نسوز -فولادهای ضد سایش -فولادهای آلیاژی و نیز چدنهای آلیاژی با توان تولید ۹۵۰۰ تن قطعه در سال و kg و ۱۰۰۰ kg از وزن ۲ کیلوگرم تا ۱۲ تن فولادی و چدنی و تجهیزات شامل کوره های القائی ۵۰۰ و پنج دستگاه کوره های عملیاتی حرارتی مجهز به سیستم های kg و ۱۲۰۰۰ kg و ۵۰۰۰ kg 20005 متر، تجهیزات قالبگیری ، × کامپیوتری و بزرگترین کوره عملیات حرارتی بخش خصوصی ایران با ابعاد ۵ ذوب ریزی و تمیز کاری ، آزمایشگاههای مدرن کوانتومتری ، اولتراسونیک ، آزمایشگاه شیمی تر ، متالوگرافی و خواص مکانیکی واحد طراحی و مهندسی مجهز به برنامه شبیه سازی ، فعال می باشد.

 برنامه های راهبردی شرکت

در این راستا شرکت استیل ریزان درتخصصی توسعه صنایع تولیدی خاور میانه خط مشی امنیتی خود را در هفت بند به شرح زیر اعلام داشته و از آن پشتیبانی میکند:
شناسایی و امن سازی کلیه داراییهای اطلاعاتی شرکت با تمرکز بر:

  • حفاظت از اطلاعات در برابر دسترسی های غیر مجاز
    اطمینان از حفظ محرمانگی اطلاعات
    اطمینان از یکپارچه ماندن اطلاعات سازمان
    پشتیبانی از دسترس پذیر بودن اطلاعات برای فرآیندهای کسب و کار
    قدم برداشتن در راستای قوانین و مقررات امنیتی کشور و پوشش مناسب نیازهای مربوط به کسب و کار در حوزه صنعت و معدن و قوانین و مقررات مربوطه……

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.