دانلود جامع ترین فایل word اقدام پژوهی با موضوع نماز

دانلود جامع ترین فایل word اقدام پژوهی با موضوع نماز
نوع فایل
word
حجم فایل
541KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1550 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل word اقدام پژوهی با موضوع نماز

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل word اقدام پژوهی با موضوع نماز می باشد. این فایل شامل ۲۹ صفحه می باشد و در غالب فرمت  word تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه :

نمازوسیله ی تشکر از خداوند بر نعمت های اوست.((فصل لربک وانحر))پیامبر اسلام فرمود:

((موضوع الصلاه من الدین کموضع الراس من الجسد))نماز به منزله ی سر نسبت به تن می باشد.پیامبر فرمود:

((اول مایحاسب به العبد الصلاه)) نخستین چیزی که به حساب انسان می رسند نماز است.حضرت علی (ع)می فرماید: (علموا صبیانکم الصلوه)نماز را به کودکتان بیاموز ید نماز ارتباطی مستحکم و دائمی برای ارتباط انسان با خداوند است . مبتدی ترین انسان ها تا برجسته ترین اولیای خدا نماز را زیباترین و محبوب ترین ارتباط با خدا می دانند. انسان دارای گرایش های عالی در وجود خویش است که شاخصه و ممیز انسان محسوب می شود و آنرا فطرت گویند.

اولین قدم در تربیت دینی انس و الفت دینی است بدین شکل که کودکان در سال های اولیه زندگی با مشاهده اقامه نماز تلاوت قرآن و پرداختن به فرایض دینی از سوی خانواده و اطرافیان از آنها فرا می گیرند و علاقه مند به امور دینی می گردند. لذا خانواده با مشاهده میل کودک به نماز و شرکت در جلسات مذهبی و اموری از این دست باید او را تشویق نماید. آموزش و پرورش نیز در مرحله پیش دبستانی فعالیت خود را با تهیه جزوات آموزشی مناسب در این زمینه آغاز نموده اما در دوره دبستان لازم است که این اعمال کودک مستمر ادامه یابد و تحت نظارت قرار گیرد زیرا تکرار اعمال سبب نفوذ و تاثیر در شخصیت و ماندگاری آن عمل در روح و روان کودک خواهد شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.