دانلود جزوه بررسی سیستم ھای قدرت (۱) احد کاظمی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
909KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1012 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

دانلود جزوه بررسی سیستم ھای قدرت (۱)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه بررسی سیستم ھای قدرت (۱) احد کاظمی  به همراه حل المسائل تمرینات هر فصل می باشد. این فایل شامل ۶۴ صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه بررسی سیستم ھای قدرت (۱)

کتاب بررسی سیستم های قدرت احد کاظمی (جلد اول) یا همان کتاب سیستم های قدرت الکتریکی (جلد اول) تالیف احد کاظمی است. این کتاب ارزشمند به عنوان درس بررسی سیستم های قدرت ۱ رشته مهندسی برق در بیشتر دانشگاه های ایران مورد تدریس قرار می گیرد .

درس بررسی سیستم های قدرت ۱ یکی از مهم ترین دروس در رشته های مهندسی برق میباشد.پیشنیاز این درس ماشین های الکتریکی ۱ بوده که به صورت ۳ واحدی در مقطع کارشناسی ارایه میشود.جزوه ای که در این مطلب برای دانلود آماده شده است به طور خلاصه با ارایه نکات مهم درس بررسی سیستم قدرت ۱ و حل مسایل مهم از این درس به صورت تایپ شده به آموزش این درس پرداخته است. جزوه ی بررسی سیستم های قدرت ۱ که به صورت pdf خدمت شما دوستان عرضه شده است. این جزوه در ۶۴  صفحه است. شما هم اکنون میتوانید این جزوه را با لینک مستقیم از یوفایل دریافت کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.