دانلود جزوه درس استاتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
514 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود جزوه درس استاتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس استاتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر استاد مهندس پیدایش می باشد. این فایل شامل ۸۵ صفحه جزوه دستنویس بسیار خوش خط و با کیفیت می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس استاتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

درس استاتیک یکی از دروس پایه و اساسی در رشته هایی نظیر عمران و مکانیک در دانشگاه می باشد. فراگیری کامل این درس نیاز به استفاده از یک جزوه بسیار خوب و مناسب دارد. به همین منظور امروز جزوه استاتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر را آماده کرده و در سایت قرار میدهیم امیدواریم بتوانید از این جزوه به بهترین نحو استفاده نمایید.

استاتیک یکی از دروس اساسی و مهم  رشته ی عمران و سایر رشته های مرتبط هست. پایه و اساس این درس قوانین نیوتن است که ما به کمک آن مسائل را با استفاده از ابزارهایی که در این درس آشنا خواهیم شد، تحلیل می کنیم. اجسام مورد بررسی در استاتیک صلب و بدون حرکت در نظر گرفته می شود و همیشه پیدا کردن کتاب استاتیک مناسب بسیار دشوار بوده است. از مهمترین مباحث این درس، بحث تعادل می باشد که پایه ای اساسی برای دروس یعدی از جمله تحلیل سازه ها و … میباشد.

دانشگاه  امیرکبیر یا همان پلی‌تکنیک تهران یکی از برترین دانشگاه‌های فنی و صنعتی ایران است که در شهر تهران قرار دارد. این دانشگاه  درسال ۱۳۳۷ رسماً به عنوان دانشگاه صنعتى افتتاح شد. اگر چه به دلیل تعلق بخش‌هایی از آن به هنر سرای عالی، سال تأسیس آن در نشان جدید دانشگاه، ۱۳۰۷ آمده‌است.

نسبت تعداد اعضای هیئت علمی به دانشجو (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) در این دانشگاه در سال ۲۰۱۰، تقریباً ۱ به ۲۱ بوده‌است. در حالی‌که این نسبت در دانشگاه‌های ایران به‌طور متوسط ۱ به ۳۳ است.

جزوه ی استاتیک که در این پست برای شما آورده شده است از یکی از بهترین دانشگاه های ایران برای شما آورده شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.