توضیح فایل:
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf
دانشجویان و کاربران گرامی: فایلی که هم اکنون آماده دانلود می باشد خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی است این فایل ویژه کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی ،مدیریت فناوری اطلاعات، کارآفرینی ،و..می باشد. این فایل به صورت pdf و در ۳۳ صفحه تهیه و در دسترس قراردارد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان و سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.
تعریف بازاریابی
بازاریابی به معنای شناخت نظام بازار، تشخیص نیازها و خواسته های بازار و در نهایت پاسخ دادن به این نیاز ها از طریق مبادلات مطلوب است.
بازاریابی به عنوان فرایندی «مدیریتی – اجتماعی» تعریف میشود که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. بازاریابی، تمایلات و نیازهای پاسخ داده نشده در جامعه را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری میکند.
به عبارت دیگر بازاریابی، بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند. اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از: «بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان»، «ارتقای تصویر شرکت»، «ارتقای سابقه شرکت.
. فعالیتهای بازاریابی محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفتهاند نمی شود. فعالیتهای بازاریابی شامل بستهبندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فراوردههای کانالهای توزیع (نظیر فروش مستقیم به مصرفکننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خردهفروش) ترابری، انبارداری، روشهای فروش، آگهیهای بازرگانی، قیمتگذاری و اعتبارات مصرفی می گردد. فروش فقط جزء کوچکی از مجموعه عظیم بازاریابی است ، اگر بازاریاب در تشخیص نیازهای مشتری ، تولید کالای مطلوب ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات پیشبردی توفیق حاصل نماید .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.