دانلود فایل جامع pdf خلاصه نکات مهم کتاب مهارت های پایه و پیشرفته

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
234KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
706 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf خلاصه نکات مهم کتاب مهارت های پایه و پیشرفته

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf خلاصه نکات مهم کتاب مهارت های پایه و پیشرفته می باشد. این فایل شامل ۱۵ صفحه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه نکات مهم کتاب مهارت های پایه و پیشرفته

برقراری ارتباط مؤثر، اساس کار یک مشاور موفق است و مهمترین دلیل موفقیت مشاوران، نحوه برقرار کردن ارتباط و توجهی است که به مراجعان خود نشان میدهند. لذا، کلید کمک به مراجع برای رفع مشکلات و سرگردانی، در ارتباط میان مشاور و مراجع نهفته است.
از طرف دیگر، مهارتها مهمترین ابزار مشاوران و اساس کار و رمز موفقیت آنان به شمار میروند. از طریق به کارگیری مهارتها میتوان راه و رسم ارتباط مؤثر با دیگران را تسهیل نمود و به کیفیت این روابط بهبود بخشید.
مشاور اثربخش علاوه بر دانش تخصصی و ویژگیهای شخصیتی مناسب، به کسب مهارتهای پایه و پیشرفته در جهت برقرار کردن رابطه مشاورهای نیاز دارد.

مراجعان چه کسانی هستند؟

عموماً افرادی که زندگی رضایت بخش و بیدغدغهای دارند و با مشکلات و مصائب خاصی در زندگیشان روبهرو نیستند، خواستار مشاوره نمی شوند. با این حال، این افراد نیز به محض مواجهه با مشکلی عاطفی درخواست کمک میکنند.
مهمترین و شایعترین دلیل مراجعه مردم به مشاوران، بروز تغییر و تحول در زندگی فردی است. غالب افراد زمانی با بحران، مواجه می شوند که در رابطه مشکل داری قرار گرفته اند، یا در رابطه ی خویش احساس نقص و کمبود میکنند و یا آن که در جستجوی ایجاد رابطه جدیدی هستند ولی نمیتوانند به گونه ای رضایت بخش به آن دست یابند.
کارخوف برای نخستین بار، مجموعهای از شیوهها و مواد آموزشی را برای آموزش مشاوران تدوین کرد. او برنامه های آموزشی خود را با بیان چگونگی ایجاد همدلی، توجه،پاسخدگی به محتوا و احساسات، معنا، تسهیل ادراک و عملکرد تدوین کرد. آیوی ) ۱۷۹۱

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.