دانلود فایل جزوه درس المان محدود (اجزاء محدود)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
33MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
613 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل جزوه درس المان محدود (اجزاء محدود)

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه جزوه درس المان محدود (اجزاء محدود) می باشد. این فایل شامل ۷۲ صفحه جزوه دست نویس بسیار خوش خط و خوانا با بهترین کیفیت می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس المان محدود (اجزاء محدود)

درس اجزا محدود ( Finite Element Method ) که به اختصار (FEM) نامیده می‌شود ، از دروس بسیار مهم کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه می باشد.

روش اجزای محدود، یک روش حل عددی است که برای بسیاری از مسایل مهندسی قابل استفاده است. مسایل پایدار، گذرا، خطی و غیرخطی در تحلیل تنش، انتقال حرارت، الکترومغناطیس و غیره می­ توانند با استفاده از روش اجزای محدود استفاده شوند. بدون شک افتخار داشتن عنوان اولین کسی که این روش را برای حل مسایل مهندسی ابداع نمود، به کورانت می ­رسد. او در مقاله­ای که در سال ۱۹۴۳ منتشر شد، در مدلی که به نواحی مثلثی تقسیم شده بود برای حل مساله پیچش استفاده کرد. گام بعدی در ایجاد روش اجزای محدود را می­توان فعالیت­های شرکت بوئینگ در نظر گرفت. در سال ۱۹۵۰ شرکت بوئینگ برای مدل­سازی بال­های هواپیما از المان­های مثلثی استفاده کرد. با این همه، هنگامی که در سال ۱۹۶۰ شخصی به نام کلاگ در مقاله ه­ایش اصطلاح اجزای محدود را به کار برد، این روش عمومیت یافت.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.