دانلود فایل خلاصه کتاب اصول و مهارتهای پرستاری به همراه ارایه تجارب بالینی و کیس متد

دانلود فایل خلاصه کتاب اصول و مهارتهای پرستاری به همراه ارایه تجارب بالینی و کیس متد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1979 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب اصول و مهارتهای پرستاری به همراه ارایه تجارب بالینی و کیس متد

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایلpdf خلاصه کتاب اصول و مهارتهای پرستاری (اصول و فنون) به همراه ارایه تجارب بالینی و کیس متد تالیف فرهاد توحیدی و افشین گودرزی و جمعی از همکاران می باشد. این فایل شامل ۲۲۲ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

اصول و مهارتهای پرستاری به همراه ارایه تجارب بالینی و کیس متد

مقدمه:

پرستاری یک دانش علمی مهارت ها در شناخت رفتارهای موثر به منظور مراقبت از بیمار است که علاوه بر نیاز به آشنایی با نظا مهای پزشکی، نیازمند آشنایی و رعایت نظا مهای اجتماعی است. پرورش پرستاران مجرب و کارآزموده از جمله مهمترین اقدامات فراهم نمودن زمینه داشتن جامعه ای سالم است.

یکی از دروس بسیار مهم و زیربنایی در گروه آموزشی پرستاری، درس اصول و مهار تهای پرستاری می باشد، که دانشجویان رشته پرستاری در همان نی مسال اول تحصیلی، با این درس آشنا شده و تا زمان التحصیلی و حتی بعد از آن و در حین اشتغال به حرفه پرستاری، نیاز مبرم به آن خواهند داشت.

هرچند در این زمینه کتب مختلفی منتشر گردیده که هریک به نوبه خود حاوی مطالب مفید و ارزشمندی است، اما آنچه که باعث نگارش این مکتوب گردید عقیده نویسنده برارائه مطالب براساس تجارب حرف های بوده است.
کتاب حاضر براساس سرفصل دروس و منطبق با آخرین سرفصل رشته پرستاری اعلام شده از سوی شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تألیف و تدوین گردیده تا نیاز جامعه دانشگاهی و علاقمندان به این رشته را برآورده نماید.
مطالب به صورت پیوسته با ارائه مثا لهای گوناگون و بیانی ساده نگاشته شده است و برخلاف کتب ترجمه شده منابع انگلیسی، سعی شده است تا منطبق با فرهنگ جامعه و براساس موازین شرعی و عرفی و قوانین موجود تنظیم گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.