دانلود فایل دیکشنری مهندسی علوم کشاورزی و زمین شناسی

دانلود فایل دیکشنری مهندسی علوم کشاورزی و زمین شناسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
488 بازدید
10,500 تومان 9,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود فایل دیکشنری مهندسی علوم کشاورزی و زمین شناسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf دیکشنری  مهندسی علوم کشاورزی و زمین شناسی می باشد. این فایل شامل ۴۰۰ صفحه جزوه می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 دیکشنری مهندسی علوم کشاورزی و زمین شناسی

فرهنگ لغت، لغت‌نامه یا فراعنگ لوگات یا فرهنگ‌نامه کتابی است که در آن معانی واژه‌های یک، دو، یا چند زبان همراه با توضیحات مربوط به ریشه، تلفظ، یا اطلاعات دیگر مربوط به واژه‌ها به ترتیب حروف الفبای زبان یا زبان‌هایی معیّن گردآوری می‌شوند.

فرهنگ واژگان با دانشنامه تفاوت دارد. در یک واژه‌نامهٔ معمولاً، فقط به معنای واژه‌ها اکتفا می‌شود و اطلاعات دیگری (نظیر تاریخچه و ریشهٔ آن‌ها) داده نمی‌شود. به‌علاوه، در واژه‌نامه‌ها فقط به واژه‌های عمومیِ یک زبان اشاره می‌شود، و اسامی خاص (مانند اسامی مکان‌ها و اشخاص) کمتر نوشته می‌شود.

با توجه به این که در رشته مهندسی کشاورزی تلفیقی از واژگان تخصصی رشته های مختلف از بیولوژی گرفته تا شیمی، مهندسی مکانیک، ژنتیک، زیست شناسی و …. یافت می شود، دیکشنریهای تخصصی مهندسی کشاورزی، می تواند کمک موثری در درک و ترجمه تخصصی متون مهندسی کشاورزی باشد. البته لازم به ذکر است که ترجمه تخصصی متون و مقالات مهندسی کشاورزی نیاز به دانش زبانی بالا و همچنین آشنایی با گرامر و ساختار انگلیسی جهت جمله بندی مناسب علاوه بر دانش علمی و فنی بالا دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.