دانلود فایل مقاله درباره بررسی آغاز بی علت جهان کوئنتین اسمیت

دانلود فایل مقاله درباره بررسی آغاز بی علت جهان کوئنتین اسمیت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
451KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
789 بازدید
5,500 تومان 3,800 تومان٪31 تخفیف

دانلود فایل مقاله درباره بررسی آغاز بی علت جهان کوئنتین اسمیت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل مقاله درباره بررسی آغاز بی علت جهان نگارنده کوئنتین اسمیت ترجمه امیر غلامی می باشد. این فایل شامل ۲۷ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مقاله درباره بررسی آغاز بی علت جهان کوئنتین اسمیت

امروزه شواهد کافی برای توجیه اینکه جهان بدون علتی آغاز شده وجود دارد . این شواهد شامل نظریه های تکینگی ( singularity ) هاوکینگ – پنروز ، که مبتنی بر نظریه ی نسبیت عام انشتین هستند ، و نیز مدل های کوانتومی کیهان شناختی از آغاز جهان است که اخیرا ارائه شده اند . این نظریه های تکینگی به تبیینی از آغاز جهان منجر می شوند که مستلزم انگاره ی تکینگی بیگ بنگ ، و مدل های کوانتومی کیهان شناختی است که آغاز جهان را به سان خلائی نوسان کننده می نمایانند . ….. مقاله آغاز بی علت جهان رازهایی را برملا می کند . این مقاله نخست در ژورنال PHILOSOPHY OF SCIENCE منتشر شده است.

ممکن است روشی که کیهان بوجود آمده هماهنگ با قوانین دانش باشد که در این صورت نیازی نیست به خدا متوسل بشویم تا تصمیم بگیریم که کیهان چگونه آغاز شده‌است. اگر ما یک فرضیه همه‌جانبه و کامل را در مورد پیدایش عالم کشف کنیم این مهم‌ترین پیروزی انسان خواهد بود چون ما قادر خواهیم بود که فکر خدا را بخوانیم… بشر، راز خلقت جهان را گشوده‌است. جهان می‌تواند بطور خود بخود (خود با خود)، خودش را از هیچ بوجود آورَد، بعلاوه می‌تواند در حالت‌های متفاوت ایجاد شده باشد و همه مشاهدات و محاسبات بر این نظر صحه می‌گذارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.