دانلود فایل پاورپوینت آتش بازی (۱) آشنایی با مهارت های کنترل عصبانیت

دانلود فایل پاورپوینت آتش بازی (۱) آشنایی با مهارت های کنترل عصبانیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
19MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
865 بازدید
7,500 تومان 5,000 تومان٪33 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت آتش بازی (۱) آشنایی با مهارت های کنترل عصبانیت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت آتش بازی (۱) آشنایی با مهارت های کنترل عصبانیت ویژه مقطع دبستان می باشد. این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا ارزشمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت آتش بازی (۱) آشنایی با مهارت های کنترل عصبانیت

مهارت کنترل خشم از مهارت‌های ضروری در زندگی می‌باشد که باید آموخت تا از پیامدهای نامطلوب ناشی از بروز خشم و پرخاشگری در جامعه پیشگیری کنیم.

مهارت کنترل خشم از موضوعات مهم در روانشناسی می‌باشد. عصبانی شدن یک هیجان طبیعی در انسان است اما زمانی که این عصبانیت به نحو کنترل نشده تبدیل به پرخاشگری کلامی یا فیزیکی شود، ناموجه بوده و نتایج منفی برای خود شخص و اطرافیانش در پی خواهد داشت. لذا ضروریست تا همه مخصوصا کسانی که زیاد عصبانی می‌‌شوند مهارت کنترل خشم را بیاموزند.

خشم چیست؟

خشم عکس‌العمل طبیعی در برابر تهدید، خطر و… است که به ما این اجازه را می‌دهد که در شرایط بحرانی از خود دفاع کنیم. بنابراین عصبانیت برای بقا و پایداری انسان‌ها ضروری و اجتناب ناپذیر است، ولی نباید فراموش کرد که برخورد فیزیکی با افراد و مواردی که ما را خشمگین می‌کنند، از لحاظ قانونی و معیارهای اجتماعی ناهنجار تلقی می‌گردد و پیامدهایی منفی خواهد داشت.

خشم می‌تواند عصبانیت و ناراحتی جزیی و یا در نوع حاد آن، واکنشی جنون‌آمیز باشد و نظیر سایر احساسات انسان با ویژگی‌های روانشناسی اشخاص تغییر می‌کند. هنگامی که عصبانی می‌شوید آثار فیزیولوژیک خشم در بدن ظاهر می‌شود، ضربان قلب و فشار خونتان بالا می‌رود و میزان ترشح هورمون‌ها نیز افزایش می‌یابد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.