دانلود فایل پاورپوینت آموزش جدول ضرب

دانلود فایل پاورپوینت آموزش جدول ضرب
نوع فایل
PPT
حجم فایل
306KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
609 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت آموزش جدول ضرب

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع  آموزش جدول ضرب می باشد. این فایل شامل ۱۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 آموزش جدول ضرب

آموزش جدول ضرب می دانیم :   ۷×۷=۴۹ برای اینکه این ضرب را به حافظه خود منتقل کنید باید بگویید :  هفته هفت روزه   چهل ونه شد رفوزه   می دانیم:   ۶×۶=۳۶ برای یادگیری این ضرب باید بگوییم : یک قالی شیش در شیش    مساحتش سی و شیش  می دانیم   ۶×۷=۴۲ برای آموزش این ضرب باید بگوییم : هفت و شیشم ضربم میشه چهل و دو  شماره من و تو …

در ریاضیات، جدول ضرب یک جدول ریاضی است که برای محاسبه عمل دوتایی ضرب استفاده می‌شود.

نمایش تصویری از جدول ضرب ۲ تا ۵۰

این جدول ضرب ده‌دهی به طور سنتی به عنوان یک بخش ضروری از ریاضی ابتدایی در سراسر جهان تدریس می‌شود و آن را به عنوان شالوده‌ای برای عملیات محاسباتی ده‌دهی می‌دانند. بسیاری از مربیان بر این باورند که حفظ کردن جدول ۹ × ۹ لازم است. امروزه در دبستان های ایران جدول ضرب در کلاس سوم ابتدایی تدریس می شود. درس ضرب ها از کلاس ۳دبستان شروع می شود.

قدیمی‌ترین جدول ضرب شناخته شده توسط بابلی‌ها در حدود ۴۰۰۰ سال پیش استفاده شده است ولی آنها از مبنای ۶۰ برای محاسبات استفاده می‌کردند. قدیمی‌ترین جدولی که با استفاده از یک پایه از مبنای ۱۰ شناخته شده است، جدول چینی است که در نوار بامبویی با قدمتی در حدود ۳۰۵ پیش از میلاد در چین مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

جدول ضرب گاهی اوقات به ریاضیدان یونانی باستان فیثاغورس (۵۷۰–۴۹۵ پ. م) نسبت داده می‌شود

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.