دانلود فایل پاورپوینت حضرت محمد(ص) در نگاه اندیشمندان جهان

دانلود فایل پاورپوینت حضرت محمد(ص) در نگاه اندیشمندان جهان
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
591 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت حضرت محمد(ص) در نگاه اندیشمندان جهان

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت حضرت محمد(ص) در نگاه اندیشمندان جهان می باشد. این فایل شامل ۹ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

حضرت محمد(ص) در نگاه اندیشمندان جهان

میشائیل هارت (م ۱۹۳۲)

محقق معاصر آمریکایی در کتابش به نام “رتبه بندی صد انسان تاثیر گذار در تاریخ”، محمد [صلی الله علیه وآله] را در ابتدای فهرست خود جای می دهد. وی سپس این گونه توضیح می‌دهد:
“انتخاب من برای جای دادن نام محمد [صلی الله علیه وآله] در سرآغاز شخصیتهای تاثیر گذار جهان ممکن است موجب تعجب بعضی خوانندگان گردد و ممکن است برای دیگران سوال برانگیز باشد، اما او در تاریخ تنها مردی بود که فوق العاده در دو بعد دین و دنیا موفق بود.”

توماس کارلایل (م ۱۸۸۱-۱۷۹۵)

او تاریخ دان و اندیشمند شهیر اسکاتلندی است. آثار وی تاثیر به سزایی بر تفکر سیاسی، ادبی و مذهبی سده نوزدهم میلادی بریتانیا داشته است. مهم‌ترین اثر او تاریخ انقلاب کبیر فرانسه است. او در کتاب قهرمان و قهرمان پرستی (Hero And Hero worship)  در مورد حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) چنین می‌نویسد:
“دروغ ها و تهمت های غرب، که ریشه در تعصب های بی معنی پیرامون این مرد دارد، فقط موجب خفت خود ماست.”
در جای دیگر چنین می‌گوید:
این فرزند صحرا با قلبی عمیق و چشمانی نافذ و با روح اجتماعی وسیع و پر دامنه‌ای، همه نوع افکاری با خود همراه داشت غیر از جاه طلبی. چه روح آرام و بزرگی! او از کسانی بود که جز با شور عشق و حرارت سر و کاری ندارد و از کسانی بود که طبیعت، آن‌ها را مخلص و صمیمی قرار داده است. در حالی که دیگران در طریق فرمول‌های (شعارهای) گمراه کننده و بدعت‌ها سیر می‌کردند و با همان حال راضی و خرسند بودند، این مرد نمی‌توانست خودش را در آن شعارها بپیچد و محصور کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.