دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۳) هوا نفس زندگی

دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۳) هوا نفس زندگی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
9MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
763 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۳) هوا نفس زندگی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۳) هوا نفس زندگی پایه یازدهم کلیه رشته ها می باشد. این فایل شامل ۵۵ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن فایل:

اهمیت هوا:

مقایسه اهمیت هوا با آب و غذا

بدون تردید نیاز به هوا برای ادامه زندگی، بیش از سایر چیزهای دیگراست .آدمی می ً تواند بدون غذا تقریبا  ۵هفته و بدون آب حدود ۵روز زنده بماند؛ درحالی که بدون هوا بیش از چند دقیقه نمی تواندزنده بماند. هر فرد به طور متوسط و طبیعی در هر ۴ثانیه یک بارنفس می کشد. اهمیت هوا فقط به دلیل تنفس کردن موجودات زنده نیست، بلکه وجود هواکره درحفاظت از آنها در برابر اشعه های خطرناک خورشید نیز نقش مهم و اساسی ایفا می نماید.

چراامروزه یکی از دغدغه های اصلی مردم هوای پاک و سالم می باشد؟

در گذشته، دغدغه های مردم فقط تأمین نان و آب بود، اما امروزه با رشد فزاینده فعالیت های صنعتی و افزایش مصرف انرژی، تعداد وسایل نقلیه موتوری و رشد شهرنشینی و توسعه عمودی شهرها، داشتن هوای پاک و سالم نیز، به این دغدغه ها افزوده شده است. پدیده آلودگی هوا درمناطق شهری، یکی از پیامدهای صنعتی شدن زندگی انسان است که از حدود سیصد سال قبل شروع و روز به روز بر میزان و شدت آن افزوده می شود.

در این شرایط دیدن آسمان آبی با ابرهای سفید برای بیشتر مردم، به ویژه کسانی که در کلانشهرها زندگی می کنند، به یک آرزو تبدیل شده است.

آیا تاکنون با خود اندیشیده اید، به چه هوایی، هوای پاک می گویند؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.