دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۴) انرژی، حرکت، زندگی

دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۴) انرژی، حرکت، زندگی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
15MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
767 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۴) انرژی، حرکت، زندگی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت کتاب انسان و محیط زیست درس (۴) انرژی، حرکت، زندگی پایه یازدهم کلیه رشته ها می باشد. این فایل شامل ۷۱ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن فایل:

میزان مصرف سالانه انرژی درجهان:

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که در سراسر جهان چه میزان انرژی مصرف می شود؟ شاید باور نکنید که میزان مصرف سالانه انرژی درجهان تقریباً معادل  ۱۰میلیارد تن نفت خام است. برای درک بهتر این موضوع، کافی است تصور کنید که اگر این مقدار نفت را دربشکه بریزیم و آنها را کنار هم بچینیم طول آن به ده ها هزار کیلومتر می رسد.

انرژی درکجاها و به چه شکل هایی مصرف می شود؟

به راستی این انرژی در کجاها و به چه شکل هایی استفاده می شود؟ برای یافتن پاسخ این پرسش کافی است نگاهی به وسایل، دستگاه هاو ابزار مورد استفاده در خانه ها، مدرسه ها، اداره ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها و بخش های گوناگون دیگر بیندازید. این وسایل ودستگاه ها انرژی خود را از کجا به دست می آورند؟ کدام شکل از انرژی بیش ترین کاربرد را در زندگی دارد؟

وابستگی زندگی امروزی به انرژی الکتریکی:

انرژی الکتریکی، مهم ترین شکل از انرژی است که زندگی امروزی ما به آن وابسته است. برای مثال، پرواز هواپیماها، انجام فعالیت های بانکی مانند برداشت پول از عابر بانک، فعالیت های گوناگون پزشکی و فعالیت پالایشگاه ها نمونه هایی از این وابستگی است. به طوری که، اگر برای مدت کوتاهی جریان الکتریکی قطع شود، زندگی ما مختل خواهد شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.