دانلود فایل pdf جزوه درسی ریاضی دهم انسانی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
819 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه درسی ریاضی دهم انسانی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه درسی ریاضی دهم انسانی می باشد. این فایل شامل ۵۷ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده ومورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درسی ریاضی دهم انسانی

جزوه ریاضی دهم : یکی از درس های مهم و اصلی مربوط به درس ریاضی میباشد. درس ریاضی یکی از درس های تخصصی برای رشته های ریاضی و تجربی میباشد. در این مطلب برای شما قصد داریم تا جزوه آموزشی این درس را قرار دهیم . شما میتوانید با دریافت این جزوه در امتحانات پایه دهم و حتی در کنکور نمرات بیشتری را کسب نمایید.

جزوه تایپ شده، مصور و رنگی جزوه ریاضی دهم انسانی، در قالب فایل pdf و در حجم ۵۷ صفحه. کتاب ریاضی دهم دبیرستان (رشته انسانی ) از ۵ فصل تشکیل شده است.

دانش آموزان پایه دهم رشته ی علوم انسانی می توانند جزوه کامل کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی را در این پست دانلود نمایند. این فایل شامل درسنامه و نمونه سوالات مربوط به مطالب کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.