دانلود فایل pdf خلاصه کتاب تربیت بدنی عمومی (۱) کلیه رشته ها

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
13MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1258 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب تربیت بدنی عمومی (۱) کلیه رشته ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب تربیت بدنی عمومی (۱) کلیه رشته ها دکتر ابوالفضل فراهانی می باشد. این فایل شامل ۷۸ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تفاوت ورزش و تربیت بدنی

کارشناسان تربیت بدنی و متخصصان علوم ورزشی همواره به تکنیک و تفاوت بین ورزش وتربیت بدنی معتقد بوده اند . بیان تفاوت ها با توجه به اشکال مشابه بین دو پدیده چندان ساده نیست . به قول (( آلبرت کارون )) آمریکایی : (( هر چند بسیاری از مولفان و نویسندگان تعاریف زیادی را ارائه نموده اند اما هنوز درباره ی  تعیین حدود فعالیت های بدنی سازمان یافته ( ورزش ) وسازمان نیافته ( تربیت بدنی ) هیچ اقدام جدی به عمل نیامده است.)) 
اگر مفاهیم تربیت بدنی وورزش مجددا مرور شود ، درک تفاوت ها ساده تر خواهد بود : تربیت بدنی مجموعه فعالیت های جسمانی است که باعث رشد و تقویت ارگانیسم و اندام ها گردیده و به شکوفایی و باروری استعدادهای بالقوه ی فرد کمک می کند . راه رفتن ، دویدن ، پریدن ، اسکیت بوردینگ ، کوه پیمایی ، فعالیت های بدنی در هوای آزاد ، دویدن آرام در دامنه ی تپه ها و جنگل ها ، حرکات کششی و نرمشی انجام فعالیت های شبه ورزشی که یا جنبه ی رقابت ندارند و یا رقابت در آنها جدی گرفته نمی شود و خلاصه کلیه فعالیت های مختلف بدنی و اعمال و حرکات منظم برای تقویت جسم و روان بی آنکه اسیر رقابت و در نتیجه فشار بیش از حد جسمانی و روانی به منظور ارضا احساس برتری طلبی گردند تربیت بدنی محسوب می شوند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.