دانلود فایل pdf جزوه شیمی فیزیک و کوانتوم

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
798 بازدید
11,000 تومان 9,800 تومان٪11 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه شیمی فیزیک و کوانتوم

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه شیمی فیزیک و کوانتوم  به همراه مجموعه تستهای و پاسخنامه های تشریحی برای آمادگی آزمون دکتری سراسری رشته نانو شیمی می باشد. این فایل شامل ۱۵۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه شیمی فیزیک و کوانتوم

فصل اول: تعادل
ماده
مدل سنتیکی گازها، این است که گاز به صورت حرکات تصادفی دائمی مجموعه ای از ذرات در نظر گرفته می شود. و گاز کامل، مدل ایده آلی از حالت گازی ماده است. یک جسم به شکل ذاتی و خالص یک ماده است و مقدار آن برحسب مول،گزارش می شود. یک مول برابر با تعداد ات م های موجو د در ۱۲ گرم کربن ۱۲ می باشد. و از نظر تجربی، برابر با ۶/۰۲ است. ´۱۰۲۳ n N ذره باشد، مقدار جسم آن شامل N اگر نمونه ای دارای NA ثابت آواگادور است. خاصیت مقداری، NA می باشد که = خاصیتی است که به مقدار جسم موجود در نمونه بستگی دارد.

خاصیت شدتی، مستقل از مقدار جسم موجود در نمونه است. دو مثال از خواص مقداری، جرم و حجم است. و از خواص شدتی، دما، دانستیه جرمی و فشار را می توان نام برد.
تقسیم بر مقدار جسم موجود در نمونه م یباشد. خاصیت مولی، یک ،x مقدار خاصیت مقداری نمونه ،Xm ، خاصیت مولی خاصیت شدتی است زیرا مستقل از مقدار جسم موجود در نمونه می باشد.
یعنی حجم نمونه، تقسیم بر مقدار جسم موجود در نمونه است. ،(Vm ) حجم مولی غلظت مولی(مولاریته) برابر با مقدار جسم حل شده تقسیم بر حجم محلول است.
غلظت مولی معمولاً برحسب مول بر لیتر بیان می شود. مولاریته برابر با مقدار جسم حل شونده تقسیم بر جرم حلال می باشد. و واحد آن برحسب تعداد مولهای حل شونده در هر کیلوگرم حلال م یباشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.