دانلود فایل pdf جزوه نقشه راه کار آفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
791KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
787 بازدید
8,000 تومان 7,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه نقشه راه کار آفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر pdf جزوه نقشه راه کار آفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ) کد دوره ۹۱۷۰۶۳۴۱ است. این فایل شامل ۶۱ صفحه و در غالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد .در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مروری بر کارآفرینی ) 

اولین مرکز کارآفرینی در کشور در دانشگاه صنعتی شریف توسط دکتر علیرضا فیض بخش تاسیس شد. اولین کتاب درسی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف درست شده است.

موسس و رئیس اولین مرکز کارآفرینی ایران است. اساس درس دادن کارآفرینی بر اساس مدل هایی شکل گرفته است. اساس تدریس کارآفرینی روی مدل هایی شکل گرفته که یکی از این مدل ها تیمونز است که در ادامه به عناصر این مدل می پردازیم. بیشتر روی ایده و فرصت تمرکز کرد چون نمی شود یک فعالیت کارآفرینانه داشت ولی یک ایده ناب و یا از یک فرصت استثنایی نشود استفاده کرد.

پس باید در مورد ایده ها حرف زد که آیا کشف می شوند؟ یا ایجاد می شوند؟ از کجا می آیند؟ که آیا ما تشخیص فرصت داریم یا خلق فرصت؟ کنار فرصت مبحث دیگری به اسم منابع است منابع انسانی، منابع مالی و چیزهایی که ما باید جمع کنیم و تا بتوانیم یک استارت آپ بزنیم و تبدیلش کنیم به یک شرکت کارآفرینی.

اهمیت کار آفرینی

کارآفرینی چه اهمیتی دارد؟ امروزه بسیار زیاد در مورد کارآفرینی صحبت می شود. در مورد ENTREPRENEURSHIP یا کارآفرینی و Start up بیزینس های نوآوری که تازه حرکت کردند خیلی خیلی زیاد صحبت می شود همه جا از آن صحبت می شود و این فقط مربوط به کشور ما نیست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.