دانلود فایل pdf خلاصه کتاب آسان خوان قانون آیین دادرسی کیفری علیرضا نوبهاری طهرانی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
13MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
3197 بازدید
10,500 تومان 9,000 تومان٪14 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب آسان خوان قانون آیین دادرسی کیفری علیرضا نوبهاری طهرانی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf قسمتی از کتاب آسان خوان قانون آیین دادرسی کیفری علیرضا نوبهاری طهرانی می باشد. این فایل شامل ۲۳۲ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

آسان خوان قانون آیین دادرسی کیفری نوبهاری

آسان خوان قانون آیین دادرسی کیفری با هدف روش صحیح و آسان قانون خوانی و ذکر نکات مهم و کلیدی هر موضوع یا ماده نگارش شده و نکات مهم و پراهمیت که شاید از چشمان دانشجویان پنهان مانده به صورت نمودار یا از طریق برجسته نمودن آن مشخص شده تا مطالعه با تعمق بیشتر صورت پذیرد و از اهمیت نکات و کلمات کلیدی نهایت بهره برداری را نماید.

قانون آیین دادرسی کیفری ، همانطور که از نام آن مشخص است ، روند رسیدگی به جرایم را مشخص می کند . قانون آیین دادرسی کیفری شامل قواعد و مقرراتی است که برای کشف جرم ، تحقیق در جرم ، تعقیب و پیدا کردن مجرم یا مجرمان ، نحوه رسیدگی و صدور رأی ، تجدید نظر در حکم ، اجرای احکام و تعیین وظایف و اختیارات مقامات قضایی ، رعایت حال متهم و بزه دیده وضع شده است . بنابراین در این قانون ، تمام موارد شکلی که در فرایند رسیدگی به جرم لازم است را بیان کرده است . این قانون در سال ۱۳۷۸ تصویب شد که در سال ۱۳۹۲ مورد بازبینی قرار گرفت که در این بازبینی تا فصل شش آن اصطلاح و فصل هشتم به بعد به آن افزوده شد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.