دانلود فایل pdf خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی تالیف هاو کینز

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
871 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی تالیف هاو کینز

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع  pdf خلاصه کتاب  رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی نویسندگان :هاوکینز، کانی، بست، ویرایش نهم، انتشارات ۲۰۰۶ ، McGraw-Hill ترجمه و نگارش :دکتر احمد روستا، عطیه بطحایی، انتشارات سارگل، چاپ اول ۱۳۸۵ می باشد. این فایل شامل ۳۸ صفحه خلاصه درس و سوالات هر فصل به همراه پاسخ تشریحی می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی تالیف هاو کینز

این اثر ارزشمند به جهت پوشش کلیه مباحث علم رفتار مصرف کننده نظیر مباحث رفتاری، اجتماعی، انگیزشی، احساسی و ارایه نمون ههای ب یشمار از تأثیرات مباحث فوق در موفقیت و شکست شرکت ها، بررسی روندها و ایده های نوین در جهت اتخاذ استراتژی بازاریابی، بررس ی پیامدهای اجتماعی و اخلاقی این تصمیمات بر جوامع و تحلیل جزء به جزء فرآیند تصمیم گیری مصرف کنندگان، در نوع خود بی نظیر است.
چارچوب مطالب کتاب حاضر به نحوی است که از ذکر مطالب تکراری، پیچیده و خسته کننده برای مخاطبان اجتناب شده و با ارایه مباحث کاربردی، بینش مصرف کننده، چک لیست تدوین استراتژی بازاریابی بر اساس تحلیل رفتار مصرف کننده و گسترش حوزه هر بحث به فضای اینترنت، خوانندگان را به بهترین شیوه با موضوعات آشنا و درگیر می سازد.

تعریف رفتار مصرف کننده
تصور عمومی بر این است که رفتار مصرف کننده، چگونگی خرید کالاها و خدمات توسط افراد می باشد، اما در واقع رفتار مصرف کننده چیزی بیشتر از خرید کالاها و خدمات توسط افراد است. رفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند:

تصمیم نهایی مصرف کننده با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها، خدمات، زمان و نظرات بخشهای مختلف تصمیم گیری در یک دوره زمانی می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.