دانلود فایل pdf خلاصه کتاب عوارض مصرف داروها در دوران بارداری

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
845 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب عوارض مصرف داروها در دوران بارداری

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب عوارض مصرف داروها در دوران بارداری می باشد. این فایل شامل ۵۸ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

عوارض مصرف داروها در دوران بارداری

در طول دوران بارداری زنان علاوه بر اینکه در معرض بیماریهای شایع دوران غیربارداری قرار دارند، بواسطه حاملگی نیز ممکن است در معرض مشکلات و بیماریهایی قرار بگیرند که نیاز به درمان دارویی پیدا کنند. در این رابطه شناخت و درک تراتولوژی داروها و اثرات آنها بر روی جنین و شیرخوار بسیار ضروری است.
این مطالعه مروری بر شناخت عوارض و خطرات بعضی از داروهاست که رعایت ایمنی در استفاده از داروها در شایع ترین مشکلات و بیماریها در جمعیت زنان باردار و شیرده شامل شکایات مربوط به قسمت فوقانی دستگاه تنفس، درد، مشکلات مربوط به معده و روده، بیماریهای روانی، بیماریهای اعصاب و سردرد را مطرح می نماید.

مشکلات و بیماری هایی که به استفاده از داروها منجر می شود، در حاملگی شایع است. اگر چه استفاده از بعضی داروها در طول حاملگی و شیردهی ایمن است، آگاهی از داروهای خاص ضروری است. داروهایی که استفاده از آنها در بارداری غیرایمن به نظر می رسند، لزوما در شیردهی هم اینگونه نیستند. بنابراین، شناخت داروها و عوارض آنها در بارداری و شیردهی موجب درمان های مناسب و اجتناب از درمان های غیرضروری خواهد شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.