دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳
نوع فایل
pdf
حجم فایل
956KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
385 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر فصول ۱ الی ۱۳ می باشد. این فایل شامل ۷۷ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

فهرست:
فصل ۱ – ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان …………………………………………………………………………. ۱
فصل ۲ – تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ……………………………………………………………….. ۸
فصل ۱ – غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا ………………………………………………………… ۱۱
فصل ۱ – مدیریت اطلاعات بازاریا بی و اندازه گیری تقاضای بازار ………………………………………………………………. ۲۱
فصل ۵ – بررسی محیط بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳
فصل ۶ – تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار ……………………………………………………………………….. ۱۱
فصل ۷ – تجزیه و تحلیل بازارتجاری و رفتار خریدارتجاری……………………………………………………………………….. ۱۳
فصل ۸ – تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا …………………………………………………………………………………………………… ۱۱
فصل ۳ – تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف ……………………………………………………………………………….. ۵۳
فصل ۱۳ – تمایز و تعیین جایگاه در بازار ………………………………………………………………………………………………….. ۵۶
فصل ۱۱ – تکوین و تولید کالاهای جدید …………………………………………………………………………………………………. ۶۳
فصل ۱۲ – مدیرت خط مشی ها دوره عمر کالا …………………………………………………………………………………………. ۶۶
فصل ۱۱ – خط مشی های بازاریابی و رهبران، چالش گران، دنباله روها و پر کنندگان خلاء بازار ………………………۷۳

فصل ۱ ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان –
چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهان کدامند؟
۱ اقتصاد جهانی پیوندهای استراتژیک بین رفقا – –
۲ شکاف درآمد که برای کاستن از آن دو راه حل وجود دارد.الف( تجارت متقابل که در آن کشورهای فقیر برای کالاها و خدمات -خریداری شده به جای پول کالا تحویل می دهند.ب( تحقق تحویل بیشتر، دریافت کمتر.
۱ محیط زیست و بازاریابی متعهد از نظر اجتماعی ، سیاستهای سبز مذیت رقابتی –
۱ پیشرفتهای تکنولوژیک : بازاریابان هوشیار تکنولوژی را موجد جریان بی پایان فرصتها می دانند. –
۵ مشتری قدرتمند –
۶ سایر مسائل –
بازاریابی چیست؟
فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند.
نیاز انسانی: عدم دسترسی به یک رضایتمندی اساسی است.نیاز در بافت حیاتی انسان و روان او وجود دارد.
خواسته ها: میل و علاقه به اقلام خاصی که بر طرف کننده نیاز است.خواسته بسیار زیاد است. خواسته های بشر توسط نیروی اجتماعی و نهادهای فرهنگی در حال تغییو تحول است.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.