دانلود فایل دیکشنری تخصصی رشته حسابداری

دانلود فایل دیکشنری تخصصی رشته حسابداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
248KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
789 بازدید
8,000 تومان 6,800 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل دیکشنری تخصصی رشته حسابداری

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf فایل دیکشنری تخصصی رشته حسابداری می باشد. این فایل شامل ۷۰ صفحه در قالب فرمت pdf تهیه شده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دیکشنری تخصصی رشته حسابداری

در این پست از سایت یوفایل برای شما یک لغت نامه تخصصی حسابداری با فرمت پی دی اف را آماده و قرار دادیم.

این فایل ۷۰ صفحه است که در هر صفحه تعداد زیادی از واژه ها و لغت های تخصصی حسابداری به همراه ترجمه ارایه شده که میتواند بسیار مفید باشد برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری .

دیکشنری تخصصی حسابداری حاوی اصطلاحات و لغات تخصصی رشته حسابداری بوده و به تفضیل در مورد هر یک توضیحاتی داده است. دیکشنری های تخصصی همیشه برای اکثر مترجمان رشته های تخصصی ابزاری بسیار مفید و ضروری بوده، چنانکه بدون این ابزارها مترجم قادر به ترجمه ی روان و سلیس متن تخصصی مربوطه نمی باشد. فایلی که هم اکنون معرفی می شود، دیکشنری تخصصی رشته ی حسابداری می باشد. لغات تخصصی این رشته در کتاب به تفکیک به صورت انگلیسی به فارسی آورده شده است. استفاده از دیکشنری کمک بسیاری به درک متون حسابداری  و کار با سیستم حسابداری خواهد کردهم اکنون می توانید این فایل ارزشمند را از وب سایت یوفایل دریافت فرمایید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.