دانلود پاورپوینت جزوه درس حسابداری مقدماتی مؤلف: حامد مغانلو

دانلود پاورپوینت جزوه درس حسابداری مقدماتی مؤلف: حامد مغانلو
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
800 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت جزوه درس حسابداری مقدماتی مؤلف: حامد مغانلو

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت جزوه درس حسابداری مقدماتی مؤلف: حامد مغانلو می باشد. این فایل شامل ۱۳۷ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت جزوه درس حسابداری مقدماتی مؤلف: حامد مغانلو

قسمتی از متن فایل: اصل تطابق هزینه ها با درآمدها:

یعنی هزینه های انجام شده برای تحصیل درآمد باید در همان دوره که درآمد شناسایی می شود با درآمد مقابله گردد تا سود و زیان خالص دوره معلوم گردد.

شناسایی هزینه ها:

۱.رابطه علت و معلولی :یعنی وقوع درآمد و هزینه همزمان است. مانند : بهای تمام شده کالای فروش رفته ، هزینه کمیسیون فروش و هزینه ی حمل و تحویل کالا به مشتریان

۲.تخصیص منظم و منطقی هزینه ها  :وقتی مخارج در طی چند دوره اتفاق بیفتد ( مانند استهلاک) مخارج باید به دوره ها سرشکن شود. مثال دیگر: هزینه سود تضمین شده (بهره) تسهلات بلند مدت دریافتی
۳.شناخت بلادرنگ :وقتی بین درآمد و مخارج رابطه علت و معلولی وجود نداشته باشد و مخارج فاقد منافع آتی باشند ، این گونه مخارج باید بلافاصله پس از وقوع به عنوان هزینه شناسایی شوند. مانند هزینه تبلیغات و هزینه آموزش کارکنان.

اصل افشاء: این اصل ایجاب می کند که کلیه واقعیتهای با اهمیت مربوط به رویدادها و فعالیتهای مالی واحدهای تجاری به شکل مناسب و کامل گزارش شود.

محدود کننده های حسابداری، اصول حسابداری را برابر شرایط خاص تعدیل می نمایند. به محدود کننده های حسابداری، میثاقهای حسابداری نیز گفته می شود. این محدود کننده عبارتند از:

  • ۱- احتیاط (محافظه کاری)
  •  ۲-  اهمیت
  • ۳-  فزونی منافع بر مخارج
  • ۴-  خصوصیات صنعت

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.