دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1889 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر می باشد. این فایل شامل ۷۵ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مهارت برقراری ارتباط موثر

چگونه می‌توان در برقراری ارتباط تسلط پیدا کرد؟ آیا این مهارت را کسب کرده‌اید یا نه؟ آیا با مهارت‌های برجسته ارتباطی به دنیا می‌آیید یا اینکه این مهارت‌ها را می‌توان آموخت؟ در هر صورت، نیاز دارید که یک پیام‌ دهنده مسلط باشید تا در مطالعات خود و در شغل و به‌ طور کلی در زندگی‌تان پیشرفت کنید.

در مطالعه‌ای که در دانشکده کسب‌وکار کاتز در دانشگاه پیتسبرگ اجرا شد، سازمان‌ها مهارت‌های ارتباطی را به‌ عنوان مهم‌ترین عامل مورد استفاده در انتخاب کارمندان مدیریتی خود رتبه‌بندی نمودند. بر اساس یافته‌های این مطالعه مهارت‌های ارتباطی زبانی و نوشتاری در پیش‌بینی موفقیت شغلی دارای اهمیت بودند، همان‌‌طور که توانایی برقراری ارتباط خوب با دیگران در محل کار اهمیت دارد.

مطالعه‌ای در دانشگاه پیتسبرگ به این نتیجه رسید که مهم‌ترین عامل در انتخاب مدیران مهارت‌های ارتباطی است. این موضوع وقتی معنا پیدا می‌کند که در موردش فکر کنید. اگر بتوانید به‌ خوبی ارتباط برقرار کنید، می‌توانید به شیوه‌ای مؤثر پیام خود را به دیگران منتقل کنید و سپس افراد دستورالعمل‌هایی دقیق در اختیار دارند تا کارهای محوله خود را بر اساس‌ آن‌ها کامل کنند. اگر قادر نیستید خوب ارتباط برقرار کنید، پیام‌هایی که ارسال می‌کنید در مسیر انتقال گم می‌شوند. خرابی ارتباط مانع توانایی شما به‌ منظور توسعه حرفه‌ای و فردی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.