دانلود فایل pdf مقاله حقوق کیفری بین الملل و خشونت علیه زنان

دانلود فایل pdf مقاله حقوق کیفری بین الملل و خشونت علیه زنان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
192KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
652 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود فایل pdf مقاله حقوق کیفری بین الملل و خشونت علیه زنان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf مقاله حقوق کیفری بین الملل و خشونت علیه زنان دکتر حسین میر محمد صادقی می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مقاله حقوق کیفری بین الملل و خشونت علیه زنان

خشونت علیه زنان یکی از جدیترین اشکال نقض حقوق بشر است که موجب نقض پایدار حقوق شخصی و پایمال شدن ارزش انسانی زنان می شود. خشونت علیه زنان به نظام سیاسی، اقتصادی یا اجتماعی خاصی مرتبط نیست؛ بلکه تمام مرزهای نژادی، فرهنگی و مالی را در می نوردد و در همه جوامع بشری اعم از توسعه یافته یا درحال توسعه مشاهده می شود. خشونت علیه زنان دارای ابعاد وسیعی است. این معضل تنها به تعرض نسبت به تمامیت جسمانی زن محدود نمی شود بلکه اشکال و انواع گوناگونی دارد که نشانگر تجاوز به اساسی ترین حقوق بشر است.

اهمیت این مسئله باعث صدور اعلامیه حذف خشونت نسبت به زنان در سال ۱۹۹۳، نامگذاری روز ۲۵ نوامبر به عنوان روز جهانی رفع خشونت علیه زنان و نیز طرح این موضوع در دیوان بین المللی کیفری به عنوان جنایتی بین المللی گردید.

اهمیت بررسی پدیده خشونت که یکی از جدی ترین اشکال نقض حقوق بشر و مسبب با دوام ترین نقض حقوق شخصی و پایمال شدن ارزش انسانی زنان است.

و زنانی که مورد خشونت جنسی و تجاوز قرار گرفته اند اغلب محدودیت های خاصی برای گزارش دادن جرم دارند .غالبا آنان از نظر باور و پذیرش سخنانشان با مشکل فراوانی رو به رو بوده به همین دلیل که پلیس و دادستان از وسعت دامنه موارد تجاوز یا اجبار جنسی بی اطلاع هستند.

این خلا احساس می شود که آموزش ویژه ای در مورد مسئله خشونت علیه انسان باید باشد.این اقدام می تواند مقدمه ای برای اجرای بهبود حمایت از قربانیان محسوب شود و همچنین شناخت و درک تنوع و پیچیدگی عوامل موثر در ایجاد خشونت عاملی مهم در پیشگیری،کنترل و جلوگیری موثر از خشونت است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.